Titanium en staal 
Daar lijkt het inderdaad wel op. Alleen is het lijntje wel in mijn geval heel strak en dun. Gedoe hoor, zaterdag kan ik langs, maar het zal opsturen worden ben ik bang.
Maar die sales rep heeft het over een titanium buckle, dan gaat het dus niet over de 42mm Pelagos met bracelet. 
Ik zal hier ook nog even wat research doen. Ik heb bv de dikke Tudor catalogi van de 2-liner t/m de LHD liggen, wellicht staat daar wat in genoemd.
Zoals ik al hierboven schreef heeft die het over de FXD. Een buckle is inderdaad geen clasp. Misschien even een bakkie doen? 
Ok ben benieuwd of je nog iets kan achterhalen.
Grade 2 of 5 waar gaat het allemaal over
kan niet wachten tot ik die Pelagos 39 om mijn pols
kan doen 
Zojuist zie ik op de TUDORAHOLICS Facebook groep voorbijkomen dat Tudor de prijzen gaat verhogen met 9,5%. Ben benieuwd waneer dit gaat worden doorgevoerd in de rest van Europa.
Zelf heb ik geen AD gesproken, maar ik zie dat verschillende leden dit verhaal bevestigen.
Sommige mensen denken dat grade 2 sneller krast dan staal (is echter vergelijkbaar) en verwachten daarom grade 5 bij het duurdere segment (dat wel krasbestendiger is). Grade 2 is echter corrosie bestendiger dan grade 5 dus daarom beter geschikt voor een duiker zoals de Pelagos. Grade 2 is ook volledig titanium en grade 5 is een legering, oftewel een mix van titanium, aluminium en vanadium.
Over de Pelagos 39 kan ik kort zijn geweldig horloge 
@Watchmaster dat is best fors, afhankelijk van het model een prijsverhoging van 300-500 euro.
Is RVS
Zeker 
Je weet dat het hier over de buckle op de nato van de FXD gaat?
Sorry , Dan heb ik niets gezegd.
Zat zoveel kommentaar over de Pelagos te lezen , pffffff,
Dacht dat weer die discussie verder ging en had dus een aantal berichten verder gescrold 
Laten we het dan eens over de BB pro hebben. Ik ga er een kopen. Goed idee he 

Nice! Alvast gefeliciteerd!
Heeft er al iemand op je oproep gereageerd of heb je hem bij de AD besteld?
Lekker ding…gepast maar was helaas op strap.
Benieuwd hoe hij zit met stalen band.
Maar FXD lonkt wel iets meer eerst.
Hmm dat is minder 
Super idee , prachtig horloge lekkere maat , goede verstelling . Heb m omgehad en merkte niet veel van die paar mm dikker.
Aah helder, thnx👍🏻
10% is fors!
Weet iemand of de S&G bracelet van de Tudor Black Bay S&G op de black bay 58 past?