Tudor Only deel VII

Het is ondertussen weer Tudor Tuesday geworden… :call_me_hand:t3:

Kunnen we hier geen officieel erkende feestdag van maken? - aftellen om 19u op 2/6 ofzo :partying_face:

11 likes

19 likes

Die van mij komt er binnenkort weer op, ligt nu bij de service bij S&C om de bezel te laten vervangen.

Wat kost een nieuwe 58 bezel?

@AKM In dit geval niks, zat nog in de garantie. Normaal rond de €300-400 werd me verteld!

Knettergek! :joy: Voor een aluminium bezel voor de BB58 he? :crazy_face:

2 likes

7 likes

7 likes

Lijkt mij wel aan de hoge prijs. Weet dat een keramische van Rolex minder kost dan dat.

Heb je die info van de AD?

Heb jaar of 5 geleden mijn alu inlay bezel voor Kermit laten vervangen en kostte toen al E350. Denk dat de keramische wel stukkie duurder zijn.

1 like

Heb een jaar geleden van de AD zelf een bedrag van 280 euro gehoord voor een keramische bezel. Was bij de vrienden op de Dam.

Interessant :nerd_face:

1 like

Werd even benoemd, verder geen prijsopgaaf over ontvangen.

Ik ben allang blij dat het onder garantie is gerepareerd😅.

5 likes

Doen of niet…? Heb de reverse panda al, maar deze spreekt mij ook wel aan hoor. Wat een fijn en mooi horloge.

6 likes

Je hebt gelijk gekregen, het is geen blijver :slight_smile:

1 like

Wat bevalt je er niet aan? Ik vind het één van de mooiste nieuwe releases van Tudor zo op het oog en zonder in bezit te hebben.

Ik vind hem subliem op vlak van design en functionaliteit maar hij wint het niet tegen mijn andere horloges en merk nu al dat ik hem weinig ga dragen…

3 likes

Ah zo, dan heb je vast wat knallers in de collectie!

Snel flipperen dan, moet niet zo moeilijk zijn :slightly_smiling_face:

Ik weet het niet. Er is iets met die Tudor Balck Bay’s dat me niet zint. Ik kan er moeilijk de vinger op leggen, maar ze werken gewoon net niet voor me.

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Tudor Only deel VII (Deel 6).