Hahaha zo doe ik het hier ook. Huis is verkocht en de overwaarde staat op de bank. Kan er helaas geen horloge van kopen, want het dient besteed te worden aan een huis wat we nog moeten kopen. Alleen het perfecte huis vinden op de perfecte locatie is nog best lastig. Ben benieuwd of er daarna nog wat over is voor een Tudor, maar ik ben bang van niet
Dat is niet echt in het oosten van het land
Hahaha, tja wat is de perfecte locatie
Dat is waar haha. Voor mij (en mijn vriendin) is dat waar het rustig is en veel groen en ruimte is. We woonden eerst in Voorschoten, vlakbij Leiden. We komen zelf ook uit een tussenwoning uit 2015 uit een gezellige buurt, maar het was er erg druk. Nu willen we rust en ruimt Oorspronkelijk komen we ook allebei uit het oosten van het land, dus gelukkig stonden we er allebei hetzelfde in om de stap te maken en weer terug te verhuizen naar de roots.
Maar het is een mooi huis wat je verkoopt! Daar gaan de toekomstige kopers zeker blij mee zijn!
Succes met de verkoop!
Klopt, dat was ook zeker een van de redenen. Werk trouwens niet. Ik werkte op Schiphol en later in Rotterdam. Mijn vriendin werkt nog steeds in Leiden, alleen sinds ze thuis moest werken heeft haar bedrijf dat ook nu nog steeds voort gezet. Dus voor haar maakt de locatie niet uit. Ik heb wel mijn baan moeten opzeggen, maar dat vond ik totaal niet erg. Was er wel klaar mee
Oh ja… plaatje van Tudor er bij
Alle Tudormigo’s gaan de polder in. Wij gaan ook weg uit de stad en hebben een boerderijtje gekocht
Grail
Ik was vanmorgen al van plan om in je DM’s te sliden. Maar eigenlijk past het niet in de plannen die ik heb.
Is de Tudor BB58 ( 39mm ) in het zwart simpelweg 2de hands duurder dan de blauwe versie omdat deze meer gewild is ? Mooier is ? Iemand hier ideeen over ?
Beide versies zijn nieuw en gebruikt prima te vinden. Ik durf niet te zeggen waarom dat zo zou zijn. Volgens mij tellen conditie en bouwjaar ook mee.
De blauwe Maar met de zwarte loop je ook bepaald niet voor schut.
Dat is allemaal erg persoonlijk.
Ik vond de fxd wat te groot. Helemaal ook omdat die een vrij plat aanzien heeft. Glas, bezel, zijn plat.
Op de foto komt die gek genoeg kleiner over. Hier verschil met hoe mijn bb58 draagt
Zal een stukje leverbaarheid zijn. Over de zwarte hoor je nogbwel regelmatig vanuit ad’s dat ze even niet te krijgen zijn en ze daarom minder in vitrines liggen terwijl de blauwe variant altijd wel in de vitrine heeft gelegen na de eerste paar maanden met slechte levering
Dit weekend nog bij de AD geweest en de zwarte BB58 is inderdaad lastiger te krijgen momenteel. Zou een paar maanden (kunnen) duren werd gezegd. De blauwe is direct mee te nemen.
Klopt. Dit gaat al sinds de releases zo. Is wel persoonlijke ervaring vanuit Amsterdam en de dealers daar.
Je ziet hier op het forum regelmatig stellige berichten die mijn ervaring tegenspreken uit andere regio’s.
Hopelijk is mijn ervaring niet representatief haha
Dat is goed om te weten. Redelijk kleine polsen dus de 39 zal perfect zijn, de FXD wat te groot. Al is m’n 42 Speedmaster dan wel weer prima, maar die is wat minder plat dan de FXD begrijp ik.
Hoewel de zwarte BB58 links en rechts (lees: marktplaats) gewoon voor list te koop is (in de stickers!).
De schaarste zit dus in de voorraad maar niet persé in de grote behoefte. Iemand die graag de “AD” ervaring wil en zelf de stickertjes eraf wil frunniken zal dus even geduld moeten hebben maar het is niet noodzakelijk
De 58 staat je heel goed! De FxD oogt beetje lomp zo op de foto idd
Ik vind de 39mm ook ideaal dragen. Voor mij de sweet spot.