Slechte foto helaas maar sinds vanmiddag mijn nieuwe aanwinst.
Lekkere aanwinst 

Mooi. Proficiat.
Watskebeurt? 39 er uit voor de FXD?
Gefeliciteerd, leuke aanwinst
? Wat is er gebeurd?
Paar maanden pas, dus niet heel lang. Zal nog wel even duren en dan zien we wel! Morgen in ieder geval de 39 
Wow,gefeliciteerd 
Welke sailcloth is dit?
Wat heb je gedaan? 39 omgeruild voor een FXD?
Mooie score! Gefeliciteerd met deze alleskunner!
Van Watchgecko

Alleen even omgedaan om te passen 
dit dus 
Hahaha, was dat maar waar
nee eerst mijn huis verkopen en dan het nieuwe huis verbouwen.
Als dat allemaal achter de rug is en er is nog budget kan ik altijd @WatchesAndPugs nog lief aankijken 
Het zou dan wel het ultieme duo zijn hoor 
Hahaha zo doe ik het hier ook. Huis is verkocht en de overwaarde staat op de bank. Kan er helaas geen horloge van kopen, want het dient besteed te worden aan een huis wat we nog moeten kopen. Alleen het perfecte huis vinden op de perfecte locatie is nog best lastig. Ben benieuwd of er daarna nog wat over is voor een Tudor, maar ik ben bang van niet 


