Tudor Only deel VII

Slechte foto helaas maar sinds vanmiddag mijn nieuwe aanwinst.

33 likes

24 likes

Lekkere aanwinst :sweat_smile::+1:t2:

Mooi. Proficiat.

1 like

Watskebeurt? 39 er uit voor de FXD?

1 like

Huh?

Ben je bij @myspeedyworld op bezoek geweest? :nerd_face:

1 like

Gefeliciteerd, leuke aanwinst

2 likes

? Wat is er gebeurd?

1 like

Nee, bij @WatchesAndPugs

3 likes

Paar maanden pas, dus niet heel lang. Zal nog wel even duren en dan zien we wel! Morgen in ieder geval de 39 :blush:

2 likes

Wow,gefeliciteerd :+1:

1 like

Welke sailcloth is dit?

1 like

Wat heb je gedaan? 39 omgeruild voor een FXD?

Mooie score! Gefeliciteerd met deze alleskunner!

1 like

Van Watchgecko

1 like

:rofl: :joy: :rofl:

2 likes

:rofl: :joy: :rofl: :joy: Alleen even omgedaan om te passen :wink:
dit dus :wink:

7 likes

Haal hem nou maar uit je binnenzak @pasd en laat ons nog wat foto’s zien

1 like

Hahaha, was dat maar waar :wink: nee eerst mijn huis verkopen en dan het nieuwe huis verbouwen.
Als dat allemaal achter de rug is en er is nog budget kan ik altijd @WatchesAndPugs nog lief aankijken :blush:
Het zou dan wel het ultieme duo zijn hoor :star_struck:

1 like

Hahaha zo doe ik het hier ook. Huis is verkocht en de overwaarde staat op de bank. Kan er helaas geen horloge van kopen, want het dient besteed te worden aan een huis wat we nog moeten kopen. Alleen het perfecte huis vinden op de perfecte locatie is nog best lastig. Ben benieuwd of er daarna nog wat over is voor een Tudor, maar ik ben bang van niet :joy: