Dat heb je nodig om te kunnen handelen. De manier waarop geld verdiend wordt is echter treurig. Zijn verdienmodel is schaarste. Ik vergelijk dit soort handelaren met Wc-rol hamsteraars
Niet perse.
Dat is een ander verhaal, meer subjectief. Het ging om de term hobbyist versus handelaar. Met een kantoorruimte en een KvK-nummer ben je de hobby voorbij.
Als jij winst maakt wordt je gezien als ondernemer. Als ondernemer heb je een KVK nummer nodig.
Zo ik heb de halflink van Uncle besteld voor mijn BB58. Iemand ervaring met de tijd dat het duurt voordat deze op de mat ploft? Ik heb als skeere Nederlander voor de standaard verzending gekozen.
Ben ik trouwens niet met je eens. Je bent de hobby voorbij als je er zonder andere werkzaamheden je boterham mee verdient. Maar goed, dat is een heel andere discussie. De manier waarop geld wordt verdiend vind ik laakbaar.
Dan duurt het denk ik wel twee weken,heb ik ook 1 keer gedaan
Besteld uit de VS of UK? Mijn laatste bestelling uit de UK duurde vier maanden door Brexit.
VS zit vaak tussen één tot twee weken.
Postkoets en roeiboot dus, lekker dan.
Uncle is naar mijn weten in de VS gevestigd.
Heeft ook een vestiging in Uk.
Klopt, maar ze hebben ook shop in UK, hetzij ze daar wat minder assortiment hebben. Voor Brexit bestelde ik daar zodat ik geen invoer hoefde te betalen Nu bestel ik liever in de VS, want die Brexit wachtijden zijn niet normaal.
Ik weet het heb er voor mijn werk veel mee van doen. Ramp.
Die heb ik al
Ik denk dat deze toch net iets te groot draagt voor mij - dus denk dat ik toch weer naar de BB58 in blauw moet voor het draagcomfort.
Zenith maakt geen leuke duikers/daily’s in 39 a 40 mm toch?
Oh lekker man! Is er al te skiën? Over 1,5 week ga ik maar heb nog even niks geboekt ivm relatief weinig sneeuwval.