Tudor Only deel VII

Hier in Zwitserland zie je ze al wel gaan.
toch ben ik van mening dat in januari of februari het beter is

Maarja sneeuw is sneeuw

2 likes

32 likes

Bom dia! :love_you_gesture:

27 likes

Fijn dat jij er ook een hebt, want je legt hem echt super vast op foto’s.

Vind het nog steeds veel horloge voor het geld. Echt heel gaaf.

4 likes

Helemaal mee eens :+1:

1 like

Waarom vind je de Pelagos 39 veel horloge voor het geld? Het is een time only van €4200.

2 likes

Mogguh Tudormigo’s :hugs:

In-house uurwerk van gerespecteerd merk, top afwerking, goede restwaarde en kijk eens naar de looks :star_struck::ok_hand:

16 likes

11 likes

Eindelijk een keer op titanium.
Door plaatselijke juwelier laten doen.
Ik blijf het maar een gepruts vinden :slightly_smiling_face:

17 likes

Staat toch ook super :ok_hand:

1 like

Ja heel mooi.
Het is een fantastische band qua draagcomfort.

1 like

Welk merk?

1 like

18 likes

Het ging hier over de Pelagos van @Rolopalooza .

1 like

Foutje :slightly_smiling_face:

1 like

Dacht dat je Kenissi bedoelde :upside_down_face:

1 like

Subje.

47 likes

Een Tudor in het hol van de leeuw.
(Schaffhausen)

34 likes

Hele gave foto :heart_eyes:

1 like

Heul gaaf man :ok_hand:

1 like