Hier in Zwitserland zie je ze al wel gaan.
toch ben ik van mening dat in januari of februari het beter is
Maarja sneeuw is sneeuw
Hier in Zwitserland zie je ze al wel gaan.
toch ben ik van mening dat in januari of februari het beter is
Maarja sneeuw is sneeuw
Fijn dat jij er ook een hebt, want je legt hem echt super vast op foto’s.
Vind het nog steeds veel horloge voor het geld. Echt heel gaaf.
Helemaal mee eens 
Waarom vind je de Pelagos 39 veel horloge voor het geld? Het is een time only van €4200.
Mogguh Tudormigo’s 
In-house uurwerk van gerespecteerd merk, top afwerking, goede restwaarde en kijk eens naar de looks 

Eindelijk een keer op titanium.
Door plaatselijke juwelier laten doen.
Ik blijf het maar een gepruts vinden 
Staat toch ook super 
Ja heel mooi.
Het is een fantastische band qua draagcomfort.
Welk merk?
Foutje 
Dacht dat je Kenissi bedoelde 
Hele gave foto 
Heul gaaf man 