Tudor Only deel VII

De BB Pro gereserveerd!

3 likes

Kom maar door hoor :slight_smile: Wel voor list. Ik verkoop de Ranger ook gewoon voor list. Maar ga morgen even twee ADs proberen in Denemarken.

2 likes

:expressionless: Net te laat dus .
Lees dat @Wwt deze al niet meer heeft .

Mooi gebaar! Hoelang heb je er erop moeten wachten eigenlijk?

1 like

Je wil die Pelagos, doe het niet :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Hahahaha, ja denk ook dat die voor mij de beste keuze is :wink:

2 likes

Herkenbaar

Ik vraag mij dit toch even af en gooi 'm in de groep terwijl ik m’n ochtend bakkie doe.

Iemand koopt een horloge voor list prijs en doet 'm voor die prijs meteen weer weg. Waarom ziet men dit als een mooi gebaar? Ik zie het als doodnormaal eigenlijk. Is het nu normaal geworden winst te pakken…mis/gebruik te maken van de situatie / gecreĆ«erde schaarste?

Gewoon even benieuwd hoe anderen hier in staan…:+1:

2 likes

Nee, het gaat niet om winst maken of iets dergelijks. Ik vind het gewoon een mooi gebaar om in deze groep even te peilen of er iemand interesse heeft zodat iemand hier een kans krijgt om direct een Pro aan te kunnen schaffen en niet op de wachtlijst bij de AD hoeft te staan. Die wachtlijst wordt namelijk steeds langer hoor ik hier en daar.

Hij had ook gewoon tegen de AD kunnen zeggen dat er geen interesse meer is. Dan komt uiteindelijk de volgende op de lijst bij de AD aan de beurt, maar vind het leuk als er even rondvraag wordt gedaan hier op HF. :blush:

6 likes

Ah! Gaat dus om het kunnen aanschaffen en niet om het kunnen aanschaffen voor list prijs. Dank Julian voor deze verduidelijking. :+1:

2 likes

Geen probleem! Geniet van je bakkie! :coffee:

1 like

:+1: Er staan momenteel weer een paar Tudors op m’n wishlist dus wie weet doe ik hier tzt ook weer eens mee. :wink: Vooralsnog geniet ik van de mooie plaatjes. :ok_hand:

1 like

Dit lijkt erg regio specifiek te zijn (meer AD’s hier die een spelletje spelen?), op Omegaforums staat er een Pro al sinds begin september te koop voor RRP (USD) en is al 20 keer ge-uped. In UK liggen ze ook gewoon in de winkel.

1 like

I’ll be back

1 like

Dat zou wel leuk zijn! Toen ik in het Oris topic kwam was je voor mij als een stamgast daar… iedere dag een foto van de Glow op de bank. En ineens was je weg :cold_sweat:
Dus schaf een Tudor aan en kom die leegte in dit topic weer opvullen :grin:

3 likes

Haha prachtig :grinning: en sorry :disappointed_relieved: Die Glow was wel heerlijk idd. :drooling_face: Ik ben wel een beetje een kamer-hopper geloof ik. Eens kijken hoe of wat de komende maanden…

3 likes

Ik heb er ongeveer 6 maanden op moeten wachten.

1 like

ā€˜Automatic - Chrono - Time’

nieuw versus oud

20 likes

Ik ben 3 augustus tijdens mijn lunch-wandeling bij S&C binnengestapt en heb toen een Pro besteld.
Levertijd? Maanden vertelde de (overigens heel aardige) verkoper me. De vrijdag erna belde de verkoper me met de mededeling dat ze er een aantal hadden maar dat het mijn beurt nog niet was. Of ik desondanks toch op de lijst wilde? Ja, graag.
De volgende vrijdag (12 augustus) om ca. 17.15 telefoon. Wederom de alleraardigste verkoper met de mededeling dat mijn Tudor binnen was. Verrassend, vooral omdat ik diezelfde ochten al een exemplaar bij een grijze verkoper gekocht had.
Kortom: Lange wachtlijsten? Joost mag het weten…

3 likes

Ah kijk… dat klinkt toch weer wat positiever. Dan kan het misschien toch best verschillend zijn per AD? Of misschien dat AD’s de wachttijd erger doen laten overkomen (en waarschijnlijk ook omdat ze zelf niet echt zicht hebben op de levertijden) dan het daadwerkelijk is, zodat het alleen nog maar kan meevallen?

Het klinkt in ieder geval hoopvol voor als ik er wellicht toch eentje zou willen aanschaffen :see_no_evil: