Volgens mij gewoon geluk, willekeur, wind mee of wind tegen.
Wellicht had ik een streepje voor omdat ik er 21 jaar geleden mijn trouwringen heb gekocht
Vet! Ik zit te denken om een iets lichter exemplaar voor dit horloge te kopen. Heb je een linkje van welke band dit is?
die heb ik ook… sinds 1 week, koel!
Cool! Ik heb de blauwe Erika’s incoming voor de FXD
Ziet mooi uit
Thx! Dit is de Shamal met navy streep. De Sahara is de lichtere variant. Meer een zandkleur… je verwacht het niet . Ik heb een CNS strap in die kleur, staat ook gaaf!
Gr, Vigorelli
Die blauwe gaat fantastisch staan uiteraard! Heb zelf voor twee andere kleuren Erika’s gekozen omdat ik de blauwe Tudor velcro strap ook zeer goed vind.
Gr, Vigorelli
Ik heb mijn best gedaan om even te rouleren met de andere horloges, maar vandaag kon ik het niet meer houden, dus toch maar even een avondwissel gedaan.
Het horloge waar ik t meest plezier in heb om te dragen, op dit moment. Na ruim 2 maanden bevestigt me dat gelijk weer de eerste dag dragen.
Heerlijk!
Nog steeds blij mee dus
Jaaa absoluut haha.
Kan ik iemand plezier doen met een tudor pro op staal aan list? Anders laat ik hem voorbij gaan
Blijft een tof ding.
Ik was niet echt onder de indruk totdat ik hem om had. Ooit gezegd dat als die met witte plaat zou komen ik hem direct zou kopen, na de Pro omgehad te hebben ben ik nog meer overtuigd daarvan
Geen ideale render maar denk dat wit hem mooi zo staan
Nee, net als de Polar een flets ding.
Haha ieder zijn smaak. 16570 is by far mijn favoriete Rolex dus ben benieuwd wat Tudor ermee zou doen