Tudor Only deel VII

17 likes

Lichte plaat staat ook goed👌🏻

1 like

Heerlijke lume hoor😎 Dat mis ik bij die van mij toch wel een beetje

1 like

Ik wilde nu zelf ook eens proberen,maar, ik ben zeg maar nog beetje lerende…

9 likes

Buitenkans voor de liefhebber bij WatchDeals :upside_down_face:
Mooie prijs :joy:
Die van mij mag weg voor 4300 euro :slightly_smiling_face:

Pre-owned Tudor Pelagos Left Hand Drive 42mm 25610TNL

€ 4.650,00

1 like

Ik herken het ook niet

6 likes

Hier nu 16 weken…

1 like

28 likes

Lekker man. :ok_hand::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

De zwarte achtergrond is alvast goed :wink:
Verder lukt het bij mij ook niet in 1 keer hoor :stuck_out_tongue_closed_eyes:
image
Het beste is om je horloge niet om de pols ( dan zie je ook je arm ) maar in je hand te nemen.

De beweging van je hand ook maar een paar mm te bewegen en dan gewoon een hoop foto’s achter elkaar te nemen.
Soms heb je dan mazzel en zit er net 1 leuke tussen. Met een professionele camera is dit allemaal makkelijker te doen met de sluitertijd en een hele rits opnames in korte tijd te nemen.
Maar soms lukt het met de mobiel dus ook.
gewoon lekker beetje uitproberen op een regenachtige dag als je het forum uitgelezen hebt en toch niets anders te doen hebt :relaxed: succes .

3 likes

Hahaha, jouw bericht heb ik opgeslagen :slightly_smiling_face:
Thnx

1 like

Iets nieuws en hips, Tudor Mag.

Dit is op zich wel grappig. Je krijgt in ieder geval al meer te zien dan bij Rolex.

2 likes

Knap ding! Deze houdt de concurrentie nu al een week in de doos. Dat is tot nu toe geen ander horloge gelukt.

24 likes

Nieuw bandje voor de panda :panda_face:

20 likes

Staat hem goed!!
Welk merk is het bandje van?

1 like

Gave combi :+1:t2::grin:

1 like

Dat is een Molequin :star_struck:

2 likes

Ik moet helaas met m’n Pelagos 39 van anderhalve week oud terug naar Schaap. Er zit een soort lijntje in het saffier. Alleen te zien bij bepaald licht en wat schuin gekeken, maar alsnog niet goed natuurlijk. Nooit zoiets eerder gezien en nee, het is geen kras.

Lijntje is langer dan op de foto, maar moeilijk te fotograferen. Iemand wel eens zoiets meegemaakt?

3 likes

Mooi shit… hoop dat je hem snel terug mag verwachten…

1 like

Dat hoop ik ook. Horlogemaker gaat er eerst naar kijken, maar zal zeker opsturen worden ben ik bang :pensive: