Zuur! Wel gehad op een wijzerplaat. Weet je zeker dat het niet de wijzerplaat is?
In mijn geval was de AD overtuigd dat het in het saffier zat, terwijl dit niet het geval was. Zou ik even goed naar kijken zodat je hem niet met het zelfde defect terug krijgt.
Als het niet stoort zou ik het vlak voor het verlopen van de garantie laten fixen.
Dat is een goeie!
Het stoort me inderdaad niet. Het streepje is alleen te zien bij fel licht. Dan is de dial zelf ook helder blauw. Maar meestal is de dial vrij donker en is het streepje onzichtbaar.
Wel balen als ie lang weg is natuurlijk, maar gelukkig heb ik nog meer horloges
Maar ik vind het wel echt storend, bij sommige soorten licht heeft het lijntje regenboogkleuren. Mooi, maar niet iets dat ik in het saffier van mn horloge wil zien…
Het zit duidelijk in het glas als je er naar kijkt, het licht weerkaatst ook echt. Balen, maar ik ga ‘m wel op laten sturen… Maar eerst even met de horlogemaker naar kijken sowieso.