Tudor Only deel VII

18 likes

Cool :stuck_out_tongue:

1 like

Met recht cool, was koud maar lekker weer voor een wandeling met de hond.

1 like

Op een nato.

17 likes

Ik heb m’n vizier nog steeds op de zwarte BB58 maar ik moet zeggen dat de Pro toch el groeit bij me.

Helaas heb ik de Pro nog nergens kunnen passen. Wat vinden bezitters van de dikte? Dit is namelijk voor mij een twijfel puntje of dat ik ‘m ĂŒberhaupt mooi vind staan.

4 likes

Op zich gaat t met de dikte. Ik vond verhouding van de gmt beter, die is groter met z’n beetje de zelfde dikte, echter was die op de pols te groot.

Een nee voor mij.

1 like

Niks mis mee

3 likes

Zelf 2x de 58 gehad een heerlijk draagbaar horloge.
De Pro wel kunnen passen en ook ik was bang dat deze te dik zou zijn maar om je pols merk je daar niet veel van.
Alleen denk ik dat als je vaak overhemden draagt je mouw wel wat vaker daarop blijft hangen.

2 likes

Nog geen ervaring mee (maar hoop zelf ook ooit de Pro mogen toe te voegen). Wat ik wel hier en daar hoor van reviewers is dat de dikte wel meevalt als je hem op staal draagt, maar op de nato band kan die wel dik over komen. Dit heeft dan voornamelijk te maken dat de dikte van de kast tussen de lugs ook nog eens te zien is, wat de hoogte van de kast dan weer benadrukt.

2 likes

Thanks! Snel maar eens passen.

1 like

Misschien wel leuk om mijn hoop voor volgend jaar hier eens te ventileren; zou Tudor met BB58 S&G komen? Of eindelijk een BB58 GMT die onder een cuff kan?
. Of wishful thinking?

3 likes

Dat laatste lijkt me wel lastig
 of ze moeten echt flinke stappen hebben gemaakt in het dunner maken van het uurwerk. Maar met de release van de Pro dit jaar zie ik dat niet zo snel gebeuren. :face_with_monocle:

Een burgundy BB58 zie ik wel gebeuren in 2023. Alleen hopelijk alleen de bezel. Een burgundy dial is misschien een beetje te. :nail_care:

2 likes

Ik vond hem op NATO topzwaar. Op staal is het gewicht beter gebalanceerd, denk ik.
De BB58 is lichter dan de Pro. En draagt op NATO heel fijn, mijns inziens.

2 likes

Ze kunnen het wel maar willen het niet. Alles verkoopt als een raket. Zonde om het oude uurwerk eruit te doen en te investeren in een nieuw uurwerk. Kost veel meer dan het oude uurwerk blijven gebruiken.

Iemand hier al ervaring met de Tudor Royal btw?
Afgelopen maandag de blauwe kort gezien maar ik vind de two tone ook gaafđŸ„°

3 likes

Ik persoonlijk vind hem echt gaaf, heb zelf de blauwe en zilvere gehad

4 likes

Iemand hier de uncle Seiko jubilee versie voor de Pro al besteld / geprobeerd?

15 likes

Ik heb de DayDate met blauwe plaat omgepast, hele comfortabele band, alleen is 't horloge helaas net te groot voor mij

1 like

Heb nu een dikke week de GMT S&G en die heeft weliswaar een wat vollere kast dan de BB58, maar desondanks draagt hij zeer comfortabel en merk ik weinig verschil met bijvoorbeeld mijn (zeer comfortabele) Yachtmaster 40. Mij lijkt een BB58 S&G juist wat “ielig”. Bicolor mag wel een beetje een stoer formaat hebben toch :wink:

1 like