Tudor Only deel VII

21 likes

Heerlijk

35 likes

Wat maak jij toch prachtige foto’s!

2 likes

Dank u :+1:

1 like

Nog steeds blij met de switch van bluw naar zwart. Echt een everyday beater deze :muscle:

13 likes

15 likes

Erwtensoep nog effe pruttelen……

12 likes

22 likes

19 likes

Dat ziet er pro uit.

1 like

Smakelijk :+1:t2:

1 like

Mmmmm, gewoon doen wat er op het pakje spliterwten staat, wel wat minder worst en geen spek…

1 like

Vanmiddag de Pro even om gehad… mooi detail vondt ik de matching kleur van de datumschijf :ok_hand:t3:

19 likes

En? Te dik?

1 like

Nog een beetje uiensoep over… @louis

11 likes

Poh wat een analyse.

En dat maakt hem daarom ook net iets minder. Op die 39 mm na dan. :ok_hand:

1 like

Nee ik vond van niet… mooi in verhouding, mooie en duidelijk afleesbare wijzerplaat, mooie sluiting… m.a.w…. Mooi ding :sunglasses:

1 like

Integendeel. Het maakt 'm dunner, lichter, comfortabeler en symmetrischer. Alleen maar pluspunten :+1:

1 like

Week #7 en nog steeds blij mee.

18 likes

wat zouden jullie doen? Tot nu toe zit de pro uit twijfel nog veel in zn doos, maar zouden jullie voor de koudere dagen op staal laten of 1 van de andere banden er op plaatsen?

5 likes