Tudor Only deel VII

Gewoon op staal blijven houden.

1 like

Ik zou hem lekker op staal laten. Zeker als je hem toch niet wilt dragen.
Nog een reden: de koude dagen zijn over 2 nachtjes voorbij.

1 like

Een Pelagos kopen :stuck_out_tongue_winking_eye: titanium voelt warmer aan dan staal.

2 likes

De Pro op staal dragen. Punt

2 likes

Staal, what else!?:man_shrugging:t2:

1 like

29 likes

Ik zou hem in elk geval niet op één van de getoonde banden zetten, daar wordt ie niet mooier van naar mijn mening. In tegendeel…

1 like

Staal!!

Of de jubilee van uncle straps. Dat ziet er lekker uit

25 likes

Koud zeg, in Limburg

32 likes

Mooi duo. :black_heart::blue_heart:
Worden er nog FXD’s geleverd ? Zie enkel de 39mm in overvloed.

23 likes

19 likes

nou staal dus. Al denk ik dat dat vintage leer en de tweet er ook goed op staat.

11 likes

:+1:t2: het advies was op staal

2 likes

Hoef ook niet overal bandjes mee te wisselen

1 like

Maandje terug bij Pertijs… mocht hem passen maar niet meenemen. Was al verkocht :expressionless:

1 like

Iemand ervaring met de zwarte Tudor band van o.a. de Ranger op een zwarte BB58? Ben benieuwd hoe dat staat.

2 likes

Geen ervaring, maar ik denk dat de band t mooiste zou zijn op de zwarte bb58 sls stiksel ook zwart zou zijn.
Denk complete zwarte band dat er meer te matchen valt. Of een vintage/gecraceleerde band

1 like

4 likes

Panda vandaag :panda_face:

19 likes

Klopt het dat ik ergens gelezen heb dat de prijzen bij Tudor per 1/1/23 omhoog gaan ??