Gewoon op staal blijven houden.
Ik zou hem lekker op staal laten. Zeker als je hem toch niet wilt dragen.
Nog een reden: de koude dagen zijn over 2 nachtjes voorbij.
Een Pelagos kopen
titanium voelt warmer aan dan staal.
De Pro op staal dragen. Punt
Staal, what else!?
Ik zou hem in elk geval niet op één van de getoonde banden zetten, daar wordt ie niet mooier van naar mijn mening. In tegendeel…
het advies was op staal
Hoef ook niet overal bandjes mee te wisselen
Maandje terug bij Pertijs… mocht hem passen maar niet meenemen. Was al verkocht 
Iemand ervaring met de zwarte Tudor band van o.a. de Ranger op een zwarte BB58? Ben benieuwd hoe dat staat.
Geen ervaring, maar ik denk dat de band t mooiste zou zijn op de zwarte bb58 sls stiksel ook zwart zou zijn.
Denk complete zwarte band dat er meer te matchen valt. Of een vintage/gecraceleerde band
Klopt het dat ik ergens gelezen heb dat de prijzen bij Tudor per 1/1/23 omhoog gaan ??













