Tudor Only deel VII

Vandaag even de Prince om

12 likes

Vanmiddag nog even het ijs op.

15 likes

Ik ben er al aan gewend hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

15 likes

12 likes

24 likes

Dit is zoals je wsl weet de originele/OEM nato van Tudor. Die is qua kleurstelling echt heel kek: die gele centerline matcht perfect met de gmt wijzer. Door dat geel is de band wat meer in your face maar dat kan de Pro wel hebben.

Beige of zandtinten kan deze ook hebben maar dat maakt het geheel wat minder fris.
Natuurlijk: is allemaal mijn mening en smaak :wink:

1 like

Hey… de North Flag! Die zie je niet veel hier…. Nou ja, eigenlijk gewoon niet. Spam hem wat vaker zou ik zeggen :grin:

2 likes

mn of watch steward draagd zo lekker

Dat zijn we helemaal met elkaar eens; ik draag mijn 41 BB’s dikwijls op Erika’s. Maar ik heb nog geen fabrikant ontdekt die topkwaliteit MN banden levert met brede knalgele centerline zoals deze OEM nato.

Buckle & Crown misschien?

Het valt mij trouwens op dat ik echt nooit hoef te zoeken naar het Tudor Only topic, hier wordt echt veel in gepost :sweat_smile::ok_hand:t3:

1 like

12 likes

20 likes

Kantoor Tudor van de dag

16 likes

Haha ja echt handig! Leukste onderdeel van het forum, ik wil graag een geheel afgezonderd forum Tudorforum.nl :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vind de band echt mooi ook lekker “dik”, bij de 58 had ik continue dat mijn haren gestript werden nu geen last meer van!

1 like

Zou dit wat zijn
image

1 like

Die onderste heb ik overwogen maar de centerline had breder mogen zijn van mij. Tov de OEM nato is dit qua kleuren wel the next best thing. Bovendien tik je 2 Erika’s op de kop voor 1 OEM nato.
We zien je nieuwe wristshots graag tegemoet :sunglasses:!

2 likes

:rofl: moet ik eerst erikas gaan bestellen. Misschien binnenkort. Nu even rust

1 like

Op staal denk ik wel het mooiste. Die originele band lijkt me ook wel gaaf.

20 likes