Super heb de 1.6 geannuleerd en de 1.4 besteld. Ik heb nu zo’n goedkoop dingetje maar je ziet dat de schroefjes er niet mooier op worden dus die ene blijft reserve haha.
Ja precies! Goed gereedschap doet echt wonderen.
Ik had eerst een ‘gewone’ Bergeon schroevendraaier maar nu een setje “T-fit” gekocht, dat is ook al een wereld van verschil omdat ze gewoon beter passen.
Overigens niet van Bergeon, want die zijn bijna niet te krijgen.
Zo’n plastic blokje is trouwens ook een aanrader. Kost maar een paar euro maar houdt je horloge lekker op z’n plek. Als je er dan een doekje inlegt weet je zeker dat je geen krassen maakt.
Hoi beste Tudor vrienden, wens jullie een prettige 2e kerstdag.
Plaats voor nu mijn Tudor Royal, deze week komt er (vind ik) nog een hele mooie Tudor binnen, welke vertel ik lekker nog niet . Foto plaats ik na de NA en om de pols natuurlijk
.
Doen jullie altijd locktide tussen? nog nooit gebruikt
Ik ook niet!
Ik ook nooit, maar heb het een keer bij een 58 gehad dat een schroefje er meer uitstak.
Dus bijna een losse band, nu kijk ik smorgens altijd even de band na voor ik hem om doe.
Eigenlijk gewoon bestellen en een druppie erop doen.
Nu viel het me wel op dat er bij mijn Rolex flink wat witte Loctite op de schroeven zat. Bij Tudor kon ik niet echt iets ontdekken.
Nu blijft een losse schroef bij de oyster banden van Rolex en Tudor altijd een groter risico dan bij bijv. Omega en Breitling. Bij Breitling moet je 2 schroeven verliezen voordat de schakel pas los zou komen. Wat dat betreft wel veiliger.
Lekker man
Gefeliciteerd
Bedankt
Check ergens in dit topic wat fotos van mijn fxd met de blauwe steward
Prijsverhoging per 28/12/2022, dus vanavond nog even bestellen dan
waar staat dat aangegeven dan??
Heb dit ook vernomen via AD…