Pfff, net op tijd terug op staal.
Anders had ik maatregelen moeten nemen😎
Ok… ook vernomen met hoeveel procent ?
Procent of 9 geloof ik. Prijzen bij Schaap en Citroen zijn vandaag al aangepast…
Holy shit… je hebt gelijk.
Van 3.580 euro … naar
330 euro erbij. Zelfde model als gisteren. Krijg je niks extra’s voor.
wow das niet niks
Ik zie idd dat het aangepast is.
De Chrono ook +€400
Poehee, Bb58 gaat gwn bijna 4k kosten
Vrijdag kreeg ik een belletje dat er een Pelagos 39 voor me klaar lag. Vandaag in feeststemming naar Schaap, moest ik eigenlijk 400 euronen extra aftikken… Had hem echt laten liggen dan, niet zozeer om het geld maar om het idee. Gelukkig konden ze me na overleg en een belletje toch nog blij maken🥂
Ja was ook mijn gedachten… nu moet ik wel zeggen dat de Black Bay, sinds de introductie in 2012, altijd rond die 3k heeft gekost. Zover ik dat kan terugvinden. Dus volgens mij is het echt pas sinds afgelopen jaar dat ze Tudor verder omhoog pushen.
De BBpro heeft de 4k ruim doorbroken en kost nu 4120
op de site van tudor staan nog de oude prijzen
Gelukkig staan er voldoende in het blauwe gedeelte
De tandjes: FXD van 3680 naar 4070, gewone Pelagos van 4470 naar 4900. Net op tijd FXD gekocht (vorige week ).
Ik kan me voorstellen dat die ook in prijs stijgen?.. Tenminste, ik denk niet dat je ze meer voor 3k oppikt.
van harte proficiat
Iemand die goede nato banden kan aanraden voor de fxd? Die elastieken banden à la MN vind ik maar niks 🫣
'Hmm wel een beetje flauw dat ze je nu al de hogere prijs wilde laten betalen. Groot gelijk dat je het even hebt nagevraagd.