Tudor Only deel VII

Zo dus nieuwe prijs: 4.570,- EUR ?

1 like

Ze gingen de laatste tijd regelmatig flink onder de 3k. Denk dat ze nu weer rond de 3k zullen hangen. Aanbod is toch vrij groot tov vraag.

1 like

Wat een sterke prijscorrectie zeg. Blij dat ik de twee Tudor’s die ik mooi vond recent nog voor de 2022-prijs heb weten aan te schaffen. Ben benieuwd of de prijzen op de blauwe afdeling hier op termijn door beïnvloed gaan worden.

Waarom zou de 2e hands prijs meestijgen?
Vraag is nog gelijk en het aanbod ook.

Nee, dat blauwe eiland leeft op een andere planeet. Prijzen daar zijn van voor de oorlog.

Als een bepaald model voor bijvoorbeeld 5% onder list in het blauw staat, koop ik hem liever nieuw. Wanneer dat verschil ineens 15% wordt, wordt tweedehands interessanter. Op die manier kan ik me voorstellen dat op termijn de vraag naar tweedehands hoger wordt bij een gelijkblijvend aanbod.

3 likes

Vaak is de gedachte, voor 100/200 euro meer haal ik hem liever zelf in de winkel. Ook al is die hier in het blauw “als nieuw”.

Maar als het verschil zoals nu >500 euro wordt worden de modellen hier in het blauw ineens stuk gewilder . Meer vraag, hoger prijs :slight_smile:

Precies de reden dat ik vorige week deze nog heb opgepikt bij schaap:

Prima timing wel :sweat_smile:

13 likes

Ps. Voor het gevoel vind ik een 58 geen 4k waard. Heb 'm al 3 keer gehad overigens, is ook wel genoeg…

Was er al blij mee…maar dit bevestigt wel de goede timing van de aankoop…

11 likes

Draai de vraag eens om: Waarom zou je niet meer vragen voor je Black bay 58 als de listprijs stijgt?

2 likes

Toch een ferme prijsverhoging dit. Ben benieuwd hoevaak in 2023 de prijzen verhoogd gaan worden…

Tja, vragen kan altijd… Maar zouden de potentiële kopers het ervoor over hebben?

Als de listprijs met bijvoorbeeld 5% stijgt vind ik het logisch om tweedehands ook meer te vragen.

Er zit uiteraard een plafond and zowel list, grijs als gebruikte prijzen.

Snap ik en ben ik volledig met je eens. Denk alleen dat komend jaar een zeer bijzonder jaar zal gaan worden. Zeker met alle aangekondigde prijsstijgingen, crisis en wie weet wat nog meer. De tijd zal het zeggen, persoonlijk denk ik dat het een afwachtend raar jaar gaat worden. Ik ben zeker van plan wat moois te kopen, maar ik kijk het wel eerst even aan.

1 like

Oef… die nieuwe prijzen zijn niet mis zeg! Het voelt nu echt of ik mijn BB58 voor een prikkie heb kunnen overnemen.

Ik had een paar CNS nato banden erbij. Vooral de premium in donkerblauw vond ik mooi. De onderste flap knip ik eraf en brand ik dicht. Draagt dunner

7 likes

15 likes

Ik ben nu al 3,5 week aan het wachten op mijn half link. Schiet eens op zeg. :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

:nauseated_face: :rage: :face_with_symbols_over_mouth: snap ook niet waarom dat soms zo lang duurt.

1 like