Oh fijn… Ik heb er gisteren ook maar eentje besteld.
Goedemorgen Tudoristen
Denk ook hier een daling te gaan zien, auto’s en verbouwingen worden ook duurder terwijl (vastgoed/aandelen) vermogen in waarde daalt en rente om e.e.a. te financieren toeneemt.
Prachtige combi met die band 
Half link van uncle straps?
Die inklaringskosten vallen wel mee zeg.
Ja inderdaad valt mee.
Thanks, ik moest er even aan wennen, maar na een dagje dragen weet ik het zeker.
Het is tenslotte ook maar een link van 3 tientjes toch? 
Hoi Tudoristi,
Deze GranTour van mij is er een uit de goeie ouwe tijd.
Het is de 1ste (mooierderderder) versie. Dus een kleine diameter van 40 en brede lugs. Maar ook de puntjes boven de cijfers op de bezel. Daaraan is dat model het snelst te herkennen.
Ik heb de uitvoering met zwarte wijzerplaat, maar…ik wil heel graag de uitvoering met witte/grijzige wijzerplaat eens zien.
Wie heeft er een?

Benieuwd naar deze in het echie
Je naam is flipper… ik ga er niet van uit 
Toch is het stoppen van flipperen mijn ultieme doel, en ik weet zeker dat ik het ooit bereik 
Kan heel veel bandjes hebben dit ding, niet meer op het staal (titanium) gehad sinds, maar de klik blijft toch lastig 
Ik hoop het voor je. Ik wacht al 4 jaar
Had het zelf ook en hoor het van meer dat de “klik” mist. Jammer!
Wat zou het zijn? Is het horloge misschien te steriel?
Zie mijn opmerking hierboven, horloge is gewoon (te) perfect denk ik 
Zeer zeker jammer! Leek op papier ‘perfect’ en ook nu kan ik er geen vinger op leggen wat er dan zou missen. Als ik het gevoel wat ik hiermee heb vergelijk met de Seamaster die ik zo’n 6 jaar terug kocht is het dag en nacht, in subjectieve negatieve zin 
Zou best eens kunnen, wellicht een nadeel in deze dat hij niks ‘speciaals’ heeft en verder aan alles voldoet haha.
Ik sluit me idd aan bij bovenstaande, hij is te clean, bijna te gewoontjes om zijn prijs te rechtvaardigen (voor mij in ieder geval). Als ze deze in staal uitbrengen…
, one watch collection materiaal.