Tudor Only deel VII

:nauseated_face: :rage: :face_with_symbols_over_mouth: snap ook niet waarom dat soms zo lang duurt.

1 like

Dat denk ik ook zeker in het “middensegment” en hoe raar dat misschien ook klinkt maar daar vallen voor mij ook horloges tot 3 a 3,5k onder.
Kopers in dit segment zullen voor een groot deel het niet durven uitgeven aan luxe goederen en daarmee hun uitgave uitstellen. De echte dure horloges zullen hier minder mee te maken hebben aangezien de clientèle daarvan minder last heeft van de huidige recessie.

1 like

Oh fijn… Ik heb er gisteren ook maar eentje besteld.

Goedemorgen Tudoristen

13 likes

Denk ook hier een daling te gaan zien, auto’s en verbouwingen worden ook duurder terwijl (vastgoed/aandelen) vermogen in waarde daalt en rente om e.e.a. te financieren toeneemt.

1 like

Prachtige combi met die band :ok_hand:

1 like

Half link van uncle straps?

Die inklaringskosten vallen wel mee zeg.

Ja inderdaad valt mee.

Thanks, ik moest er even aan wennen, maar na een dagje dragen weet ik het zeker.:ok_hand:t3:

Het is tenslotte ook maar een link van 3 tientjes toch? :sweat_smile:

1 like

Hoi Tudoristi,

Deze GranTour van mij is er een uit de goeie ouwe tijd.
Het is de 1ste (mooierderderder) versie. Dus een kleine diameter van 40 en brede lugs. Maar ook de puntjes boven de cijfers op de bezel. Daaraan is dat model het snelst te herkennen.
Ik heb de uitvoering met zwarte wijzerplaat, maar…ik wil heel graag de uitvoering met witte/grijzige wijzerplaat eens zien.
Wie heeft er een?

c622f806d3e02dfd59147324562ea49705b22ccc_1_690x460.jpeg
Benieuwd naar deze in het echie

3 likes

Beste horloge ooit, misschien stopt hier het flipperen dan echt mee:

20 likes

Je naam is flipper… ik ga er niet van uit :joy:

2 likes

Mogguh :coffee:

21 likes

Toch is het stoppen van flipperen mijn ultieme doel, en ik weet zeker dat ik het ooit bereik :wink:

3 likes

Kan heel veel bandjes hebben dit ding, niet meer op het staal (titanium) gehad sinds, maar de klik blijft toch lastig :face_with_raised_eyebrow:

11 likes

Ik hoop het voor je. Ik wacht al 4 jaar

Had het zelf ook en hoor het van meer dat de “klik” mist. Jammer!

Wat zou het zijn? Is het horloge misschien te steriel?

1 like

Zie mijn opmerking hierboven, horloge is gewoon (te) perfect denk ik :laughing:

1 like

Zeer zeker jammer! Leek op papier ‘perfect’ en ook nu kan ik er geen vinger op leggen wat er dan zou missen. Als ik het gevoel wat ik hiermee heb vergelijk met de Seamaster die ik zo’n 6 jaar terug kocht is het dag en nacht, in subjectieve negatieve zin :face_with_monocle:

2 likes