Zou best eens kunnen, wellicht een nadeel in deze dat hij niks ‘speciaals’ heeft en verder aan alles voldoet haha.
Ik sluit me idd aan bij bovenstaande, hij is te clean, bijna te gewoontjes om zijn prijs te rechtvaardigen (voor mij in ieder geval). Als ze deze in staal uitbrengen…, one watch collection materiaal.
Om vervolgens te zeggen dat je hem liever in staal dan in titanium hebt…
Ja mooi hè😂
Nee, denk dat we kunnen concluderen dat er iets mist, maar wat het exact is weet ik niet. Combi van titanium, de lunette, de wijzerplaat, iets…
Als het nou een kleinere kopie van het origineel was…
LASTIG
Ik vind het een klinisch horloge. Doet precies waar hij voor gemaakt is. Misschien wel vergelijkbaar met oude subs en tool watches, eenvoudig en robuust, verwerkt in een modern jasje.
Dit is geen flitsend horloge wat gemaakt is om op te vallen. Dit is een horloge om saai en degelijk te dragen. In de categorie doe maar normaal, maar dan met een horloge van 4K. Ironisch.
Vanaf vandaag 4,5K
Vroeg mij al af waarom ik mij zo rijk voel vandaag. De prijsstijging van Tudor verklaart alles.
Alle gekheid op een stokje, ik vind het een top horloge.
Niet helemaal mee eens.
Ik denk dat juist de sunburst wat weghaalt van de tool-look, die heel erg goed erbij had gepast.
Ik vond de sunburs eerder aardig meevallen maar enkele weken geleden had ik hem naast een LHD, waar ik vervolgens wel tot de conclusie kwam dat een matte wijzerplaat en bezel betere opties waren geweest.
Ik denk dat de Pelagos 39 een beetje in een identiteitsspagaat zit: te shiny om te echt tool te zijn, maar niet shiny genoeg om de aandacht vast te blijven houden? Als je dan toch iets glinsterends wil zijn er voor mij intrigerendere opties.
Ps, vind hem nog steeds erg gaaf, maar vind de LHD nog gaver! Als ze die nou even op formaat van de 39 maakten, klaar is Kees )
Eens.
Toch als je die Pelagos naast jouw vintage Tudor Sub legt weet ik zeker dat 95% voor de Sub kiest. Dat is niet voor niks he.
Hier ook! het is gewoon oude vibe met de voordelen van een modern horloge!
En toch is de twijfel (na 4jr bezit ) toegeslagen…
Mss gaat het nog weg maar wie weet gaat 2023 wat verandering brengen
Oh help!! Slechte timing. DIBS!
Zit je inbox al vol?
Ik zou hem altijd houden als ik jou zou zijn. Al zou ik hem zelf ook prima kunnen bezitten
Beste advies is dus houden of aan mij verkopen