Tudor Only deel VII

Niet doen 🫣😎

1 like

Helemaal mee eens.

Tudor
  • Tudor Submariner
  • Tudor Pelagos 39

0 stemmers

1 like

Optie: “beide” ben je vergeten :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik heb de 39 toch laten liggen voor de volgende, die 'm hopelijk nog voor de oude prijs mee kan nemen.

Prachtig horloge maar een Pelagos moet voor mij blijkbaar mat zijn. Die sunburst op de bezel geeft hem wel wat sjeu, en ik kan best begrijpen dat dit anderen juist aanspreekt… Een beetje die sub vibe.

Ik houd het bij de FXD die ik meer modern tool karakter vind hebben. Ben niet zo van de bracelets en dat maakt de keuze iets makkelijker, want die is wel heel fraai.

FXD in 40/41 mm was voor mij helemaal perfect geweest. En misschien in zwart :wink:

Gr, Vigorelli

11 likes

Het is net als met kinderen. Stiekem is er een altijd je favoriet.

2 likes

Zei ik een jaar geleden al… wat een topper zou dat zijn :star_struck:

11 likes

Dat is zeker waar, mocht de FXD een paar dagen proberen en toch besloten juist weer de P39 te houden .
Voor mij een net iets betere maat maar de bracelet gaf toch de doorslag.

2 likes

Hoe vind je de lengte van de clasp eigenlijk ten opzichte van de BB58? Ik heb de Pelagos 39 nog niet in het echt gezien maar op filmpjes lijkt de clasp wel erg lang, zeker vergeleken met die van de BB58. Zit die dan niet over de hele lengte (breedte bedoel ik ofcourse) van de onderkant van je pols?

Mooi, alleen wat hem perfect zo maken is: rode Pelagos tekst een titanium band, en wat sunburst hier en daar :+1:

1 like

Zou je zelf moeten ervaren eigenlijk. Bij mij past hij precies in het midden van me pols en heb veel ruimte rondom voor mij perfect in balans. Ik heb foto’s gezien van mensen met andere/kleinere pols waarbij het er “niet” uit zag.

1 like

Heb er persoonlijk geen last van, draagt heerlijk.

Moet alleen wel toegeven dat de clasp van de Ranger het mooiste is en ook net wat kleiner.

6 likes

En nu een polletje met de 39 naast een Tudor Sub Snowflake 7016 :wink:

2 likes

Top bedankt allebei. Ik zal het idd zelf is moeten aanzien. Bij de BB58 zit bij mij de clasp ook niet precies in het midden dus ik vrees dat die van de Pelagos nét teveel aan één kant zal uitsteken.

2 likes

12 likes

De Steward 22mm past prima/perfect:

De 20mm Poly past perfect:

Voor de mensen die twijfelen om een elastiek bandje te bestellen maar die van Erika’s te duur vinden, de Steward gaat dus prima. :+1:

Waar ik alleen echt niet tegen kan is hoe de zijkant eruit ziet:

Bij de oude Sub is dit minder storend voor mij.

Dan toch ook maar even het rubber erop:

Ik mis de titanium band en sluiting eigenlijk nu al, maar ik laat hem even op rubber misschien heeft het even tijd nodig om eraan te wennen.

11 likes

Ja dat rubber staat ook tof . Zelf nog steeds de bracelet er niet afgehaald.
En dat terwijl ik toch altijd wel een bandenswapper ben .
Dit geeft eigenlijk al aan hoe tevreden ik over de Titanium band ben . Draagt toch echt super.

13 likes

Was al mijn spulletje aan het opruimen, liep langs de spiegel en voelde aan me pols… alles weer gepakt en band er weer terug op. Rubber is het toch niet voor mij.

2 likes

Eindelijk de perfecte strap voor mijn harrods gevonden :heart_eyes:

22 likes