Mijn beste,
Proficiat!!
Een temperamentvolle Tudor!!
Geniet er met volle teugen van.
Orologio Signaturis Temporis
Mijn beste,
Proficiat!!
Een temperamentvolle Tudor!!
Geniet er met volle teugen van.
Orologio Signaturis Temporis
Helemaal mee eens. Er is bij mij echt best wel wat “de revue gepasseerd” in het verleden, maar deze “tikt wel een heleboel boxes”.
Dag 2.
Wat een heerlijk horloge!
Te dik valt echt reuze mee als in bijna alle YouTube video’s ook gezegd en wat een heerlijke rustige en mooie wijzerplaat en lunette.
Van 47mm Panerai naar 44mm Panerai en 42mm LHD was ik een beetje bang voor de 39mm maar het valt reuze me. Prima formaat! Wel een beetje jammer dat mijn vrouw zei alles wordt tenslotte kleiner van je.
Ik spuugde bijna mijn koffie uit van het lachen, toen ik dit las
Ik vind dit grensoverschrijdend gedrag. Hoe durft ze???
Hardop lachen hier!
Gefeliciteerd, hoe verhoudt deze zich tot de Pelagos LHD qua gewicht, dikte en draagcomfort?
Hij is dikker maar ik ervaar hem niet als dikker.
Qua draagcomfort vind ik deze fijner door het formaat.
De LHD hoe mooi hij ook is en blijft is natuurlijk in zijn geheel best een flinke jongen en door de zwarte lunette oogt hij nog veel groter.
Wat ik bij deze wel ga krijgen en wat ik bij de LHD ook al had is dat wanneer hij op een MN band zit je wel de hoogt van het horloge goed ziet.
Denk overigens dat deze niet mooi staat op een MN.
Ik ga wel een dikke canvas krijgen, wie weet staat dat wel maar ik denk zomaar dat hij uiteindelijk op deze band blijft.
Gaaf! Blijft prachtig die automatic/reduced. Spijtig dat ze hier geen modernere variant van maken… Hoe vergelijken de Tudor en Omega qua draagervaring?
Thanks! Ik blijf de Speedmaster Reduced ook erg mooi vinden. Het model krijgt denk ik ook niet de waardering die het verdiend.
Met de laatste teaser van Omega over de Speedmaster: “Tiny Device. Massive Change” zou het mij niks verbazen als ze de “Automatic” weer nieuw leven in gaan blazen. Zou erg gaaf zijn!
Best wel vergelijkbaar! De Tudor BB58 draagt natuurlijk heel prettig, dat is wel bekend. De Speedmaster is best vergelijkbaar maar draagt misschien wat lichter. Door de hollow-endlinks en pressed-clasp. Ook is het horloge erg plat op de pols.
Groot minpunt is wel dat de bracelet een enorme harentrekker is. Ik wissel hem daarom al snel op naar nato.
Jammer dat de band zo’n haren trekker is. Vind de band ook wel heel mooi.
Jammer van de band! Want hij is erg mooi inderdaad. Wie weet inderdaad, het zou prachtig zijn om weer een kleinere speedmaster beschikbaar te hebben die iets meer op het origineel lijkt. Dat is met de huidige speedmaster 38, naar mijn bescheiden mening, toch echt niet het geval.
Als ze een nieuwe versie van de reduced maken met een dunner uurwerk denk ik dat ze weer een klapper te pakken hebben.
Kan ook mooi voor een iets schappelijkere prijs in de markt gezet worden, onder de professional.
Als ze een nieuwe versie van de reduced maken met een dunner uurwerk denk ik dat ze weer een klapper te pakken hebben.
Ongetwijfeld! Het zou slim zijn om zo ook een stukje markt te beslaan waar Tudor sinds de Black Bay lijn heer en meester is (kleinere sporthorloges tussen de 2.5k en 5k).