Tudor Only deel VII

Heerlijk horloge die Pro!

Lume is ook vet. Net 3D door die opgelegde markers van volledig lume materiaal.

En als je met een UV lampje erop schijnt zijn de markers groen maar de wijzers blauw, heeel vet ( helaas niet meer als je UV lamp eraf haalt)

25 likes

Wordt al vrolijk als je er naar kijkt :slight_smile:

2 likes

Die afweging is aan jou… Ik heb hem ooit voor weinig overgenomen en vond het geinig om op de FXD te proberen, maar ze zijn nieuw inmiddels rond de 80,-.

Het rubber (HNBR) is in orde en beter dan de FKM tropics van Ali of CNS die je hier zo vaak voorbij ziet komen en voor idiote prijzen in het blauw worden verkocht.

Qua comfort / flexibiliteit halen ze het, net als die FKM straps, zeker niet bij een originele tropic of Isofrane, maar het is wel vergelijkbaar met het Tudor rubbertje.

Je kunt er trouwens gemakkelijk een single pass NATO van maken zonder te knippen. Dat zou ik zeker doen want twee lagen rubber onder de FXD is echt zonde van die slanke kast :wink:

gr, Vigorelli

1 like

Wat een fijn mooi horloge. Kado voor me zelf. Moet kunnen. Thx @willemC

23 likes

Af en toe moet je jezelf even verwennen!

Enjoy!

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Een gelouterde Tudor!!
Mooi hoor!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Hele mooie Pelagos, geniet ervan!:champagne:

Lekker man ,staat je goed :+1:

1 like

24 likes

Mogguh Tudormigo’s :hugs:

16 likes

Waarom dalen de prijzen van Rolex lekker naar beneden (in het blauw en bij de grijze dealers), zelfs de nieuwere modellen. Maar doen de Tudors dat niet? Iemand enig idee?

Tudor is prima qua prijs, Rolex was compleet doorgeslagen?

10 likes

Je zegt het goed. Zou fijn zijn :yum:

2 likes

Herkenbaar hoor. Het is de strijd tegen de prikkels van het forum. Ik vind ook dat je de mooiste uit dat rijtje in bezit hebt. Ik zou zelf ook geen twee horloges meer willen van hetzelfde merk overigens, en zeker niet met dezelfde kenmerken. Maximaal contrast bij een 2-piece/3-piece dan blijft het rouleren ook leuk.

3 likes

Heb ik twee jaar gehad met de '58 daarna de blauwe en de Ranger .
Denk dat ik nu weer wat rust gevonden hebt met de Pelagos39 :blush:

18 likes

Laten we hopen dat Tudor niets nieuws uitbrengt dit jaar dan :grin:

3 likes

Ben wel even klaar hoor, mijn horloge potje denkt er ook zo over :wink::grin:

jim-halpert-face

1 like

deze blijft gewoon mooi :star_struck:

13 likes

22 likes