Het is tenslotte vrijdag #fridaynightlumebattle
Hoppa heb hem vandaag ook ontvangen! 
Zijn die lumen echt zo heftig goed?!?
Lekker man 

Jup 
Zeker! Alleen Seiko’s spannen nog de kroon, maar de lume van Tudor is ook echt goed.
Ben benieuwd, maandag wordt hij opgestuurd 


Seiko lume is heel heftig idd maar in mijn beleving ook wel kort.
Dat zei ze vannacht ook
padoemtssss
Ik wilde hier bevestigend op reageren maar na de opmerking
Durf ik niet meer 
Gadverrrrr, niveau daalt hier………
#harigearm
Classic watch 
Dat is balen. Altijd vervelend als er iets mis is. Zou wel slordig zijn als er echt iets mis is bij de ranger serie, eerst de datum van de GMT en dan nu eventueel de ranger, een uurwerk zonder complicaties.
Sorry voor de komede vraag die ik ga stellen. Maar waar staat AD voor? Je merkt, ik ben hier nog niet zo lang.
Is niet erg hoor. AD staat voor Authorized Dealer. Met AD bedoelen we dus een dealer die contracten heeft met een merk en hierdoor geautoriseerd is om dat merk te mogen verkopen. In dit topic bedoelen we met AD dus een Tudor AD (deze dealer kan uiteraard ook nog dealer zijn van andere merken). Garantie loopt bij Tudor. Mocht er iets mis met je Tudor zijn, dan kun je je Tudor bij iedere Tudor AD inleveren voor garantie.
Naast de AD’s heb je ook nog grijze dealers. Die kunnen een bepaald merk verkopen, maar hebben geen contract met het merk. Horloges kunnen goedkoper worden aangeboden dan bij de AD’s (hoeft niet altijd) en garantie verloopt via de dealer zelf ipv via het merk.






