Tudor Only deel VII

Het is tenslotte vrijdag #fridaynightlumebattle

20 likes

Hoppa heb hem vandaag ook ontvangen! :ok_hand:

1 like

Ik doe met je mee!

16 likes

Zijn die lumen echt zo heftig goed?!?

1 like

Kan het licht hier uitdoen :sunglasses:

21 likes

Lekker man :flashlight::ok_hand:t3:

Jup :blush:

2 likes
2 likes


Hatsee!

11 likes

Zeker! Alleen Seiko’s spannen nog de kroon, maar de lume van Tudor is ook echt goed.

1 like

Ben benieuwd, maandag wordt hij opgestuurd :pray::pray::pray:

1 like

Seiko lume is heel heftig idd maar in mijn beleving ook wel kort.

2 likes

Dat zei ze vannacht ook :rofl: padoemtssss

1 like

Ik wilde hier bevestigend op reageren maar na de opmerking

Durf ik niet meer :joy:

2 likes

Gadverrrrr, niveau daalt hier………

2 likes

14 likes

#harigearm

Classic watch :heart:

1 like

Dat is balen. Altijd vervelend als er iets mis is. Zou wel slordig zijn als er echt iets mis is bij de ranger serie, eerst de datum van de GMT en dan nu eventueel de ranger, een uurwerk zonder complicaties.

Sorry voor de komede vraag die ik ga stellen. Maar waar staat AD voor? Je merkt, ik ben hier nog niet zo lang.

1 like

Is niet erg hoor. AD staat voor Authorized Dealer. Met AD bedoelen we dus een dealer die contracten heeft met een merk en hierdoor geautoriseerd is om dat merk te mogen verkopen. In dit topic bedoelen we met AD dus een Tudor AD (deze dealer kan uiteraard ook nog dealer zijn van andere merken). Garantie loopt bij Tudor. Mocht er iets mis met je Tudor zijn, dan kun je je Tudor bij iedere Tudor AD inleveren voor garantie.

Naast de AD’s heb je ook nog grijze dealers. Die kunnen een bepaald merk verkopen, maar hebben geen contract met het merk. Horloges kunnen goedkoper worden aangeboden dan bij de AD’s (hoeft niet altijd) en garantie verloopt via de dealer zelf ipv via het merk.

1 like