Held. Bedankt voor de terugkoppeling. Fijne avond verder.
Die doe je nooit meer af

Zeker, zowel van de 42 maar ook de 39 
Heerlijke dikke volle keramische lume blokken

Maar toch niet in vergelijking met de Pelagos, deze staat gewoon heel de nacht aan en blijft goed afleesbaar.
Sorry meneer van Gaal 
Dat is een flinke bak licht dan, mooi zo. 
jezus,wat een zuurpruim 
Plaatje voor de sfeer op deze regenachtige dag.
Als je dan toch naar buiten moet dan maar met een Sub.
Blijft wel heel tof zo’n vintage Tudor Sub. 
Ik heb mail dat mijn 39mm pelagos binnen is.
Heb de vraag gelegd tegen oude of nieuwe bedrag.
vrees t ergste. Tegen oude bedrag: iemand intresse?
Gaat nieuwe prijs worden 
oud (zover ik weet) 4170, nieuw 4590
Klopt maar denk niet dat je hem voor 4170 kan ophalen!
zoals ik dus zeg vrees ik dat ook
Heb je het niet gevraagd dan?
Jawel. persoon die er over gaat belt terug, hoop ik.
Al meer bij hun gedaan dus zullen wel bellen.
Maar zoals je zegd waarschijnlijk tegen nieuwe tarief











