Tudor Only deel VII

Held. Bedankt voor de terugkoppeling. Fijne avond verder.

1 like

Die doe je nooit meer af :yum: :drooling_face: :ok_hand:

1 like

Zeker, zowel van de 42 maar ook de 39 :star_struck:




Heerlijke dikke volle keramische lume blokken :star_struck:

Maar toch niet in vergelijking met de Pelagos, deze staat gewoon heel de nacht aan en blijft goed afleesbaar.

20 likes

Sorry meneer van Gaal :innocent:

1 like

Dat is een flinke bak licht dan, mooi zo. :joy:

1 like

jezus,wat een zuurpruim :pleading_face:

1 like

Plaatje voor de sfeer op deze regenachtige dag.
Als je dan toch naar buiten moet dan maar met een Sub.

32 likes

Blijft wel heel tof zo’n vintage Tudor Sub. :clap:

1 like

18 likes

21 likes

Pelagos toolwatch :face_with_monocle:

24 likes

Ik heb mail dat mijn 39mm pelagos binnen is.
Heb de vraag gelegd tegen oude of nieuwe bedrag.
vrees t ergste. Tegen oude bedrag: iemand intresse?

4 likes

Gaat nieuwe prijs worden :pleading_face:

2 likes

Vandaag geen weer om te gaan ‘rangen’ dan maar lekker op het bankje ploffen.

13 likes

oud (zover ik weet) 4170, nieuw 4590

1 like

Klopt maar denk niet dat je hem voor 4170 kan ophalen!

1 like

6 likes

zoals ik dus zeg vrees ik dat ook

Heb je het niet gevraagd dan?

1 like

Jawel. persoon die er over gaat belt terug, hoop ik.
Al meer bij hun gedaan dus zullen wel bellen.
Maar zoals je zegd waarschijnlijk tegen nieuwe tarief

1 like