Tudor Only deel VII

Jawel. persoon die er over gaat belt terug, hoop ik.
Al meer bij hun gedaan dus zullen wel bellen.
Maar zoals je zegd waarschijnlijk tegen nieuwe tarief

1 like

Staat nog een in het blauwe gedeelte voor onder list maar zonder rubberenband.

Kreeg net belletje dat er voor mij ook ene klaarligt. Nieuwe prijs logischerwijs. Nog even over nadenken maar laat m denk ik liggen… helaas. Maar net een nieuwe Fortis gekocht.

2 likes

Als je wel interesse hebt zou ik die uit het blauw voor de oude listprijs nemen. Scheelt toch weer

3 likes

Wat een klapper is het toch :star2:

En toch is er twijfel om hem te houden of te verkopen… hij staat op MP… omdat ik hem niet mag plaatsen in het blauw… veel kijkers en vragen maar geen doorpakkers

5 likes

Prachtig :ok_hand::100:

1 like

Het is dat ik net wat anders moois gekocht heb … :frog:

Ook mooi zo’n :frog:

1 like

16 likes

Zo weinig FXD te zien hier de laatste tijd :grimacing:

17 likes

Goedemorgen. Fijne zondag

10 likes

Nog iedere dag een genot om te dragen en naar te kijken.

23 likes

Poah. Die zwarte bb58 met die gouden accenten is wel echt om van te watertanden hoor. Die staat hoog bovenaan mijn lijstje om te kopen.

2 likes

Fijne zondag Tudorini’s!

13 likes

Wie heeft er een Pelagos FXD op een Watch Steward strap? Het lijkt mij een mooie optie, maar ik lees er wisselende verhalen over.

23 likes

19 likes

Yep. De kroon vind ik ook gaaf, lekker dik met grip maar niet te diep/hoog.
Voor mij als international top secret supersonic jet-pilot reuzemakkelijk als de GMT-wijzer verzet moet worden als ik weer eens binnen een uur door twaalf tijdzones vlieg…

2 likes

Iemand hier al eens verschillende banden op een bb chrono geprobeerd? Ik overweeg een Artem te bestellen maar kan nergens een foto vinden🧐

1 like