Tudor Only deel VII

Weer eens van de winder af na een paar weken


:watch:

16 likes

Heb je nog foto’s met deze rubberen band?:slight_smile:

1 like

Niet zo moeilijk met deze knaller :wink:

23 likes

Prachtig, op dit moment twijfel ik erg tussen de Pelagos en de BB. Tis ook zo moeilijk :sweat_smile:

Nee hoor BB58 for sure

Er bestaat een Tudor die nooit saai wordt…

26 likes

Arghhh hij ziet er zo echt heeeel speciaal uit. Ik kreeg het gevoel gewoon niet… hij stond op de leren band (die ik vanaf foto wel leuk vond!) maar staal is echt beter. Helaas in verhouding tot het horloge voor mij te duur om erbij te bestellen

Maar… dank voor de mooie foto’s !
Genieten :smile:

1 like

Sure… staan ook in dit topic overigens.
Op rubber ook zeker geslaagd

9 likes

Na twee weken vrijwel continu dragen, zijn er veel pluspunten te noemen, ook minpunten.
Ik merk dat de tudor kast op dit model me minder aanspreekt dan ik had gehoopt!
Ik ben en blijf dus kennelijk toch een GS / Seiko fan, dus maar op zoek naar een springdrive diver!
Maar dit was een mooie uitstap naar tudor!

1 like

Weer een weekendplaatje

26 likes

Jazeker, wil ik ooit wel een keer gaan proberen.

1 like

Gefeliciteerd! Super

1 like

Genieten lukt makkelijk met deze

20 likes

Mooi duo :ok_hand:

1 like

expedition equipment

Hasselblad X2D 100C
Hasselblad XCD 38mm f2.5
Elinchrom 400ELB
Elinchom Quadra HS 2x
Elinchrom Rotalux Deep Octa 70
Elinchrom Rotalux 70x70

16 likes

Tja ik moet m toch ook eens op rubber gaan proberen, maar die titanium band draagt echt super en staat ook tof.
Straks in de zomer maar eens proberen :sunglasses:

Tip als je niet meteen 10/20% wilt afschrijven als je de winkel uitloopt (zeker na de laatste prijs stijging). Koop een gebruikte Tudor, ik heb 3x de fout gemaakt door een nieuwe te kopen.
Voor de rest zijn het prachtige horloge’s.

19 likes

Dat is een geweldige set Tudors! :star_struck:

1 like

Dat geldt momenteel enkel voor de BB58, op de P39 schrijf je nog niks af (op basis van Chrono24).

De P39 schrijft ook nu al af, ik heb er eentje onlangs verkocht. Voor de oude list prijs was er al weinig intresse. Als je er nu eentje koopt voor de nieuwe lijst prijs schrijf je meteen ±500€ af als de winkel afloopt.

3 likes