Snap je twijfel, ik had precies hetzelfde. Moet zeggen dat de Pelagos ondanks het grotere formaat maar lage gewicht fijn draagt. Sowieso het proberen waard!
Ben nu voor de Pelagos gegaan, maar sluit niet uit dat er ooit nog een BB58 (bij)komt. š«£
Snap je twijfel, ik had precies hetzelfde. Moet zeggen dat de Pelagos ondanks het grotere formaat maar lage gewicht fijn draagt. Sowieso het proberen waard!
Ben nu voor de Pelagos gegaan, maar sluit niet uit dat er ooit nog een BB58 (bij)komt. š«£
Dat vind ik toch wel leuk aan die p39. De wissel tussen rubber en metaal.
Net als de andere pelagossen natuurlijk.
Zie net deze foto op een andere plek hier op HF.
Vindt het gaaf gedaan dat er een loupe op het glas zit. Toch een beetje meer de vintage vibe.
Zoals de originele homeplate.
Foto van @Krabong
Maar wat is daar fout aan dan? Seumpi is trots op zān watch. Beginnend horlogeliefhebber, hier zijn de mensen die dat mooi vinden. Ik plaats ook wel eens dezelfde foto, omdat ik trots ben ben op mān horloges. Vooral doen, daarom zitten we op dit forum toch?
Goed kijken⦠Pandemo reageert niet op Seumpie maar op Junior die zijn post verwijderd heeft.
Erop geplakt, denk ik nu. Maar zeker ben ik niet. Dat vieze randje op de foto zie je overigens alleen bij x keer vergroot. Is mooi gedaan.
Ik vind het geinig bedacht maar bij verkoop blijkt het een twijfel di getje. Maar goed⦠De grijze plaat vind ik zelf overigens de mooiste uit de serie.
Dat duwt het blauw van de sub dials omhoog. Echt vet!
Haha ik snapte er al geen bal van
Maakt verder allemaal niet uit haha
Vind de BB 58 te klein, heb grote polsen namelijk. Vandaar mijn keuze voor de pelagos of BB
Correct
Hallo mede forumgenoten,
Ik heb een vraag, kan voor de juiste prijs een Tudor Black Bay 79230N 0009 overnemen. Diameter 41mm (jullie wel bekend) nou heb ik polsen van 20cm. Zelf bezit ik twee Breitlings met diameter 44mm. Ben bang dat die BB dus te klein is of zou dit wel meevallen?
Zijn er mensen hier op dit forum aanwezig die ook deze maat polsen hebben met een BB heritage?
Lukt perfect
Ah oke, dus zelf ook zo āfijntjesā gebouwd? Zou je misschien een voorbeeld kunnen laten zien?
Ik was āfijntjesā toen ook een 41mm gehad. Helaas geen voorbeeld op deze telefoon.
De lugs van zoān 41mm zijn lang genoeg om je pols te vullen. Je moet kijken lug to lug en niet zozeer naar de diameterā¦
Ah oke, dan zal ik eens kijken in hoeverre dit overeenkomt met de Breitlings.
Dankjewel