Lekker hoor, bijna zo mooi als de twotone GMT van Tudor
Neu, niet boos.
Wel medelijden, hoe komt het dat je zo’n ordinaire smaak hebt ontwikkeld?
En voor de zekerheid,
Ik zie jouw big Block weinig langs komen de laatste maanden. Toch niet dezelfde fout als ik gemaakt he?!
die is ook mooi hoor…
Van de hand (pols) gedaan voor te weinig………
Ik dacht dat 4,5k voor een full set in ongepolijste toestand een faire prijs was maar de koper heeft hem voor bijna het dubbele doorverkocht.
Zonde
Mijn Big block overnacht al een hele tijd in de externe kluis. Tijd om iets te verkopen en hem er weer uit te halen
Ha Dave,
Dat was natuurlijk een geintje aan @dennisyzf maar die reageert (nog) niet dus hij is waarschijnlijk flauwgevallen na mijn reactie gister …
Die fijne 79180 van mij gaat nergens heen als het aan mij ligt. Hij is alleen ver weg opgeborgen samen met wat familieleden die ook weinig daglicht krijgen. Vandaar geen wristshots voorlopig.
Have a nice day
ah gelukkig maar!
Enne ik wacht nog op iets speciaals in dit topic Otto
…oh ja, pics or it didn’t happen:
“Places where the sun never shines” (maar in mijn hoofd schijnt volop de zon bij het weerzien van al dat ‘lekkers’)
Lekker
Wat een pracht Tudor collectie . Jij bent opper Tudorist! Respect
Gelukkig maar een geintje, hield m’n adem wel even in na je eerste berichtje
Ik ben stiekem (of niet stiekem) ook weer aan het kijken.
Heb een mooie op het oog die vorig jaar nog bij tudor op bezoek is geweest en voor net onder de 6k te koop staat. Shipping is alleen even een dingetje…
Ha, je bent er gelukkig nog ! Ja was een mooie flauwe thriller hè…. Die Big Blocks blijven begerenswaardig. Helaas hebben er meer dat ontdekt.
Tof dat je er weer eentje op het oog hebt. Als shipping een issue is: wellicht dat een bekende je van dienst kan zijn met een extra stukje handbagage tijdens een reis? Zul je vast al overwogen hebben.
We zien de NA graag tegemoet!
pak je wel even een zakdoekje tegen het kwijlen? Is trouwens geen schande: had ikzelf ook toen het deurtje weer eens open ging
Hele fraaie collectie. Dat mag wel wat zonlicht zien!