Hoe bevalt die? Ik heb hem op staal ‘besteld’ om te kunnen bekijken. Ze hadden hem enkel op nato liggen nu.
Hij bevalt voorlopig prima, al moet ik erbij vertellen dat ik het horloge pas deze morgen heb opgehaald.
Eerste indruk is positief al had hij wat mij betreft iets minder dik mogen zijn.
Fijnafstelling in de clasp is echt super.
Was op zoek naar een gmt waarmee het “veilig” reizen is en die zowel casual als business casual gedragen kan worden. Dus vandaar dat ik deze even probeer
Dat klinkt nog niet alsof je al helemaal overtuigd bent….
Heb ondertussen heel de tudor “sport” line up al eens gehad en sommige meerdere keren
Dus wie weet…
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn!
Lekker is ie he. Op stof of leer vind ik hem te ielig. Juist de gouden centerlinks maken er zo’n klatser van
Eerste dagen van November zowel bij S&C als A&D (020) de pelagos LHD besteld, begin nu wel last van ongeduld te krijgen. Zeker omdat me een mooie Sub (wel 36mm) is aangeboden voor hetzelfde geld.
Mwahhhhh……wel okay maar toch niet mijn ding helaas
Wat is dat dan?
Ik heb van Uncle Seiko alleen maar super goede ervaringen. Fijne lichte band, goede kwaliteit, solid endlinks. Als je het belangrijk vind zou ik de milled clasp erbij bestellen, die voelt denk ik wel wat substantieler.
Heb er zelf geen last van met de originele sluiting die erop kwam
Ik heb de presi band van US en erg tevreden over. Lijkt me dat de bouwkwaliteit redelijk hetzelfde zal voelen met de jubilee. Ik raad hem in ieder geval aan
Haha. Excuus daarvoor. Staat beiden erg tof dus succes met je keuze!
Van harte! Dat gaat genieten worden.
Maar jou kennende gaat die wel weer
Vanaf vandaag geen Maersk container meer als wallpaper maar “mijn” wijzers van de Pro.
Afbeelding gepikt van een review.
Ik hou van de afwerking omdat het met opzet zo is gedaan.
Ik werk niet met containers maar vind het iets moois zoals ook de huizen die ze bouwen van zeecontainers.
Oud
Nieuw
Ik heb hem nog niet gekocht hoor…