Tudor Only deel VII

Net ook even om de pols gegooid :grimacing::+1:

In Centro Overhausen de pelagos 39 kunnen bekijken, best een aardig klokje maar denk dat ik de 58 blue mooier vind :nerd_face::+1:

22 likes


Mijn bescheiden Pelagos…

20 likes


Het wordt weer warmetruientijd.

7 likes

Groot klein kind dat ik ben: ben ik nou de enige die thuis ook wel zo’n Tudor pop-up storen zou willen hebben staan? Een soort mancave maar dan alleen met/voor horloges en met name Tudor. :yum:

1 like

Die pelagos 39, heeft die wel een titanium sluiting?
De normale pelagos heeft sluiting van ander materiaal.

En natuurlijk ook niet beschikbaar!?

Moeten we de vette foto’s van de SPB143 gaan missen? :thinking:

1 like

Heel gaaf. Toen ik mijn BB58 kocht heeft mijn vriendin deze gepast in 32mm omdat ze 39mm te groot vond. Sindsdien staat ie hier ook op de lijst, denk dat ie met de feestdagen er is

1 like

Neeeee… die kan ik echt niet missen en is in de collectie gebleven. Dus daar komen nog steeds foto’s van.

15 likes

28 likes

Hij is er alleen in 36mm en 41mm.
36 is de topper :heart_eyes:

14 likes

Met de 39mm bedoel ik de BB58, die vond ze te groot. De 36 was ook wat groot en de 32 was perfect. Die zijn er wel hoor

1 like

Jaja, die zijn er :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Mooie foto’s en NA! Gefeliciteerd! Die Seiko blijft ook fantastisch. :heart_eyes: Zo’n datum venster kan de balans van een wijzerplaat behoorlijk verknallen, maar dit is perfect i.c.m. de indices. :ok_hand:

2 likes

Hahaha ja dat klopt. De SPB14X met de nieuwe ISO certificering, dus met dat kleine stukje lumen op drie uur, heeft de balans behoorlijk verpest.
Ik was toentertijd echt op zoek naar een 143 met de oude ISO certificering. Die zijn nieuw vrij lastig te krijgen…. Maar goed… back to Tudor, anders vervuil ik dit topic te veel :joy: :see_no_evil:

2 likes

Ik had er eentje besteld 1,5 maand geleden die gisteren binnenkwam, toevallig toen ik bij de AD was om de 2022-2023 Tudor catalogus te halen. Een hartstikke mooi horloge maar voor 39mm vond ik hem echt te top heavy in combinatie met de (zeer mooie) Tclasp. Vriendelijk bedankt en hopelijk iemand anders mee blij kunnen maken want er was een behoorlijke wachtlijst nog :slight_smile: Hopelijk snel de Pelagos 39 binnen als aanvulling op de GMT, Chrono en FXD :slight_smile:

1 like


12 likes

Gelukkig :grin:. Congrats met de NA.
Heel toffe combo heb je hier te pakken.

1 like

Mooi hè :heart_eyes:

10 likes

Ik was skeptisch voordat ik hem om de pols deed, maar eenmaal om was het een match made in heaven. Zeker in vergelijking met de BB Chrono (die jij ook hebt meen ik) vind ik hem qua dikte en ‘topzwaarte’ alleszins meevallen… sterker nog, ik vind de Pro buitengewoon geslaagd.

Wel sympathiek trouwens dat je die op dit moment gewilde Pro hebt laten liggen voor de volgende Tudormigo/Tudioot :+1:.

2 likes

Toch vreemd dat op Omegaforums een BB pro (VS verkoper) al sinds begin september tegen RRP ge-uped wordt zonder animo.