Wellicht dat dat komt omdat die wordt aangeboden door een US based verkoper met als gevolg transport- en inklaringskosten voor non-US kopers? Bij de AD is het voor zover ik weet wachtlijst-gedoe om een Pro op staal te bemachtigen. Maar uiteraard weet ik ook niet alles
We moeten elkaar wel een beetje helpen hè
Ik had het niet over dat NL/BE deze “aanbieding” laten liggen, in de VS lijkt me dat er ook wachtlijsten zijn voor de Pro maar toch is er niemand daar die via OF lijkt te happen.
Ach, tja. In het Tudor draadje verkoopt een Speedmaster wsl ook minder vlot dan op het OF…
Verder boeien, ik ben toch niet in de markt voor een (andere) Pro
Wat tof is van deze blackbays is dat je dan zelf de 36mm kunt dragen en je vrouw de 32mm. Dan nog eenzelfde jas uit de ANWB winkel en je bent klaar!
Dat was mijn idee met de bb58, maar dan moet het maar dit duo worden. Wel even twee van die fietsen erbij met een routekaart, als we toch bij de ANWB zijn
Sla jullie slag
Zo…E4100. Netjes hoor
Ja toch
Is al weg zie ik net
Schande zo’n prijzen
Hmmmm
Ik vind ANWB stelletjes er meestal niet echt uit zien… maar met een Black Bay… Cool factor restored
Op de tweede foto heeft ze plots een leuk snoetje. Wat doet het juiste horloge toch veel voor het totaalplaatje.
ohh mijn god
Staat heel goed