Maak ik er vijf van
De beste man John Goldberger laat die BB58 Bronze er ook weer fantastisch uitzien. Ik blijf het echt een mooi horloge vinden
We hebben een Black Bay 58 in black, maar dan met gouden accenten en een rood driehoekje bij de pip.
We hebben ook een Black Bay 58 in zilver, met een meer grijze dial en bezel.
Maar als je nou liever een Black Bay 58 wilt hebben met een zwarte dial en bezel met de markeringen en wijzers zoals bij de blauwe variant… dan heb je dus een BB58 in zwart-wit.
Zouden jullie daar warm voor lopen?
Even een fotootje om een idee te krijgen.
Geweldig! Wie biedt er 6?? Of ‘gewoon’ nog een kwartet…
‘Poor man’s Rolex’… zijn er nog HF leden (behalve de Rolexfans) die dat durven beweren?
Ja dat zou ik helemaal super vinden. Volgens mij een beetje hét ontwerp waar iedereen op wacht. Maar juist daarom denk ik dat die er nooit zal komen.
Als ze dit ooit in de 39mm uitbrengen, wordt het een hit.
Mwoah… ik iig niet. Deze heeft geen twist, niets speels of out-of-the-ordinary… gaat me teveel richting een Sub no date van het befaamde zustermerk.
Ja dat klopt , heb ik al een 15 jaar .
Zo’n PS heb ik ook weleens gemaakt, maar dan wel met een klein beetje rood erin.
Weet iemand de volgende hypothetische vraag. Stel, je zou aan de wijzerplaat en insert van de 925 kunnen komen, past dat dan in een normale BB58?
Dat hou je goed vol! Ik heb een paar jaar geleden ook een poging gedaan… dat ging niet al te best de tools er voor heb ik echter nog steeds haha.
ik val even stil… dit is
Ik vind dit echt mega saai nu lijkt het wel op een 14060m.
De gouden accenten met dat beetje rood maken de BB58 juist vet.
Jep, saai is het zeker. Aan de ene kant ook heel universeel. Ik vind het zelf wel iets hebben, maar dat komt denk ik ook doordat mijn horloges niet echt een uitgesproken uiterlijk hebben. Dat “veilige” uiterlijk spreekt mij wel aan en op een of andere manier gaat me dat dan ook niet vervelen. De blauwe BB58 is wat dat betrekf misschien ook wel een beetje een saaie en veilige keuze
Klopt! Ik vind het zelf ook heel gaaf! Alleen om er zelf een te hebben, ben ik bang dat ik er een haat liefde verhouding mee ga hebben. Al die accenten geven hem een enorme retro look, wat me heel erg aanspreekt. Aan de andere kant ben ik zelf niet zo van het goud om het zelf te dragen. Dit gevoel is alleen lastig uit te leggen en te verwoorden
Ik had dezelfde twijfels. Voordeel vd Bb58 is dat je hem gratis kunt proberen. De prijs waarvoor je hem koopt flipper je hem ook weer door.
Overigens jouw opnerking over de blauwe klopt ook. Saai ding
Dat vind ik wel een grote pré aan jouw ontwerp. Dit horloge is over 10 of 20 jaar nog mooi. Net als een 14060m.
Jazeker. De two tone band past niet bij mij. Op leder vind ik de GMT heel gaaf
Mooi kwintet. Positieve baas boven baas
prachtig kwartet zo
Moet je dat ding niet eens wat water en bijvoeding geven dan
15 jaar en nog maar zo’n flutboompie
Maar eens langs geweest bij s&c voor een banden wissel (winterbandjes

Want ik durf dat zelf nog niet. Ik moet trouwens bekennen dat ik het leer veel mooier vind dan de stalen band. Dat zegt ook iedereen in mijn omgeving die niet perse van horloges houd. Zeker bij de bb58 want het goud van de wijzers passen zo mooi bij de kleur van het leer