Tudor Only deel VII

:face_with_monocle: beetje donker hoor :stuck_out_tongue: hahaha maar die 58 kan echt alles hebben :+1:

1 like

Staat je echt goed hoor :ok_hand:

1 like

Nachtdienst #3

31 likes

Begrijpelijk. Tevens jammer. Ik ken nu aan list de BB gmt krijgen op de tt band

1 like

Deze vraag al eerder gesteld: De oude pelagos was de sluiting kleurverschil/andere metaalsamenstelling, is dat bij deze ook zo of volledig t zelfde?

1 like

Nee dat kost teveel :rofl: :rofl:

1 like

Wat een combi met de Erika’s wow :heart_eyes:

23 likes

Sommige liefdes zijn van korte duur, alweer 1 in het blauw:

12 likes

Is geen kritiek hoor, maar het lijkt (onderkant) alsof bandje net iets meer dan 22mm is?

Maakt me hebberig trouwens zo, dat lijntje maakt het net wat leuker dan mijn Steward, maar ik blijft voorlopig bij de Steward :wink:

Geen idee eigenlijk of hij exact 22mm is, ik las wel dat die van Steward 21.8mm zijn.
Het is een beetje de foto waardoor hij geknepen lijkt te zijn.
Ik zou overigens de volgende keer geen Erika’s meer kopen, maar ook een Steward proberen. Vind de Erika’s gewoon te duur eigenlijk, inmiddels 80 piek.

2 likes

Nog steeds fliefd :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts: :two_hearts:

27 likes

Het oude model had een sluiting en caseback van rvs , de 39 heeft alles in titanium.

2 likes

met het leer wordt het een super mooi klassiek horloge.

Grappig, ik vind altijd zelf het tegenovergestelde. Maar wissel dan ook wel erg vaak van banden maar wissel altijd na 2 dagen leer weer terug naar staal of nato.

Voordeel is wel, niks staat echt lelijk bij die BB58! Die bruine van jou is top. Suede, stof, nubuck etc staat eigenlijk altijd goed.

Als je wel is wat wil wisselen, kijk dan of een nieuw bandje van die quick release dingen heeft. Scheelt een tripje naar Schaap. Ideaal

Hier de combinaties die ik heb of in de winkel uitgeprobeerd heb.

20 likes

Ik vind die eerste nato het mooiste staan, heb die zelf ook op m’n Bb58

1 like

Vind ik ook. Is ook meestal mijn go-to band. Zit ook wel super comfortabel. Verder wil ik ook nog wel graag eem lichtbruine nato halen want dat vind ik op foto’s altijd ook fantastisch staan.

Maar eerst maar is die Uncle Seiko presi band binnen krijgen…

1 like

Bedankt voor de tip. De lerenband die ik heb is origineel Tudor naderhand aangeschaft wel ook met de originele clasp die er bij hoorde. Dus heb momenteel enkel de stalen en deze leren. Helaas geen Quick release nee.
Maar mocht ik er nog een kopen dan kijk ik daar wel na. Het irritante is dat s&c mij niet wil tonen hoe en met welk gereedschap zij de banden wisselen. Ze hebben liever dat ik telkens langskom onder het mom van service. Dat is natuurlijk netjes van hun maar ik vind het toch een gedoe.

Mvg, Marco

1 like

Dat zal 99% zeker zo’n tooltje zijn. Vaak van Bergeon of soortgelijk merk.

Het is wel echt even handigheid ermee krijgen, had ik zelf ook, maar het is echt een kwestie van veel proberen. En anders gewoon op een oud horloge losgaan totdat je het gevoel ervoor krijgt.

2 likes

Echt ? Ik dacht zo’n dure tang. Dit tooltje heb ik via het forum ook aangeschaft.
Ik zie alleen de pinnetjes niet zitten en zekker bij de leren band. Dus dan zou ik blind moeten hengelen en dat durf ik niet. Idd eens een oud horloge zoeken om te oefenen goede tip :+1:

1 like

Deze :hugs:

5 likes