Nee joh, zo’n dure tang maakt het oprecht moeilijker.
Bij het ertussenzetten van de tool tussen kast en leren band om de pushpin te vinden kan je weinig echt kapot maken. Daar wip je eerder een soort hefboom de pin eruit.
Is vaak eerder als je de stalen band er weer op zet dat je de pin wat kan schrapen over de kastpoten aangezien je de endlugs tussen de kastpoten zet en dan een voor een de pin naar binnen duwt.
Daarvoor vind ik die Bergeon tool dan weer te groot en gebruik ik zelf liever een kleiner vorkje.
Daar zou ik dan weer deze maat perfect voor vinden .
Had hem toevallig op tafel liggen. Maar reken er wel op dat die band en sluiting niet zo solide aanvoelen als de OEM oyster band met fake rivets. Ter afwisseling is het echter een prima combi.
Heel fijn draagbaar en breed inzetbaar horloge. Prettige maat met 39mm (vind ik veelal klein, hier niet) en een enorme bandenslet waardoor je er alle kanten mee uit zou kunnen
Dat is mooi want ik wacht er al een week op. Kreeg na een paar dagen met enkel een foutmelding van Fedex de importkosten van 45€ doorgestuurd. Na die betaald te hebben nog geen verdere tracking updates gezien. Hopelijk komen die snel
Blij in ieder geval om te horen dat die het (hopelijk) waard zal zijn. Jouw foto’s zien er goed uit
Hahaha , zelf was ik ook vaak aan het swappen met die 58. Het is echt een heerlijk horloge
Merk alleen wel dat ik die behoefte tot nu toe nog niet heb met de Pelagos . Komt denk ik ook wel door die fantastische band die erop zit. Heb ook de rubberband die er standaard bij zit nog niet geprobeerd.