Tudor Only deel VII

vandaag,window shopping in Duisburg.
BB58 on bracelet

11 likes

Morgen Tudor Amigo’s

23 likes

De Black Bay Pro is niet meer van mijn pols te krijgen sinds ik hem heb kunnen ophalen.

36 likes

Snap ik :grinning_face_with_smiling_eyes:

Heerlijk, exact het effect wat hij op mij ook heeft.
Geweldig horloge!

1 like

Fantastisch :star_struck:, ik sta op een wachtlijst bij S&C. Even eerst kijken of de dikte idd meevalt… Elke pols en beleving is anders.

37 likes

Dat is een lekkere set zeg! Chapeau :grinning:

Wat voor band heb je op de GMT, die tilt het horloge in mijn ogen naar een veel hoger plan :+1:

De Uncle Seiko Jubilee maar zonder de polished center links!

Thx. Moet je dan de clasp van US gebruiken of kun je de clasp van de originele band gebruiken?

23 likes

Deze vanmiddag om de pols:

Het zal wel vloeken zijn in de Tudorkerk, maar ik wil wel eens kijken hoe San Martin de Ranger-hommage maakt, dus deze SM SN0107 incoming:

Met Seiko NH35 erin, band schijnt okay te zijn, saffier erin met AR-coating, 100mtr WR. De eerste indruk en de YT-reviews zijn positief. Ik ben benieuwd.

11 likes

Wsl ben ik een van de weinigen hier die he-le-maal niets heeft met fake ehhhh… hommages :face_with_raised_eyebrow:. En al zeker niet in dit draadje.

Maar ik ben dan wel benieuwd naar je 1 op 1 vergelijking/verslag straks met uitgebreide fotoreportage erbij.

3 likes

Sinds een week aangeschaft via het forum en elke keer is het genieten om naar te kijken.

27 likes

Schitterend :ok_hand: jammer dat hij maar 36 m/m is!

1 like

Wissel naar de FXD.

14 likes

Fake, hommage? Waar ligt de grens hè? In ieder geval is het ontwerp, het idee gejat. Maar dat gebeurt zo ongeveer met ieder topmerk, en het kan en mag kennelijk gewoon.
Leuk voor mensen met een kleinere beurs, dat wel.

1 like

Doneer dan aan een goed doel

Die foto’s zijn om te smullen. Ik wil er ook 1 :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

18 likes