Tudor Only deel VII

Dat ben ik helemaal met je eens hoor .

Jazeker daar is ook niets mis mee , maar geen hommage in Tudor only :roll_eyes:

2 likes

Check, ga ik niet meer doen.

2 likes

Kan ik dan beter ook niet doen.

1 like

Dat is geen hommage, dat is gewoon een fake.

2 likes

Ik ben wel benieuwd :grinning_face_with_smiling_eyes:
Gewoon doen man, dit is Tudor Only! Moet kunnen! Let’s GO!

1 like

Vind dat ook wel jammer. Zo vind ik dat die nieuwe van Islander ook echt wel gejat is. Jammer ook dat TGV daar aan meewerkt… maar ach, zo werkt de markt nu eenmaal.

En dat is dan wel weer leuk. Of even aanschaffen voor als je het even wil proberen voordat je je geld uitgeeft aan het echte werk. In de horlogewereld heb ik dat nog niet gedaan, omdat de verschillen soms te groot zijn (en dat is wellicht maar goed ook). Met een andere hobby heb ik dat heel af en toe gedaan, maar dat had ook te maken doordat het origineel zo beperkt verkrijgbaar was.

1 like

Kun je beter een tweedehandsje kopen, die flipper je voor het zelfde bedrag zo weer door. Met zo’n nepperd ben je gewoon je knaken kwijt

2 likes

Goed punt. Nu kom ik gelukkig niet heel snel in de verleiding om een fake te kopen. Toen ik nog van plan was om een Oris Divers 65 aan te schaffen, kwam een collega met allerlei alternatieven aanzetten, van zowel betaalbaar tot duurder, maar geen van zijn alternatieven spraak me aan.

1 like

Helemaal niks mis met 36mm :wink:

27 likes

Die is wel gaaf zeg. Zie je niet vaak zo.

1 like

Thanks! Het zou zo maar kunnen dat dit de enige in deze configuratie is op HF? Ik had vorig jaar rond kerst in ieder geval de laatste uit de voorraad volgens de AD in Hong Kong. En dit model is ondertussen uit productie voor zover ik weet.

1 like

20 likes

Mooie foto @JuKo :heart_eyes:

1 like

19 likes

Merci!

Vandaag in Düsseldorf de Pelagos 39mm mogen aanschouwen. Viel mij tegen in het echt. Een Pelagos met glimmende bezel klopt niet voor mijn gevoel …. (Kan die ook weer van de lijst :sweat_smile:)

De zilver bb58 daartegen :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

nu wel genoeg Tudor’s 🫣

27 likes

Zal niet, maar is je bezel van je pelagos nou beschadigd?

3 kanjers :ok_hand:

1 like

Nachtdienst #6 .

19 likes