Even komen passen mag altijd hoor. Had eigenlijk wel gedacht dat deze uitvoering wat makkelijker te passen zou zijn bij de AD maar helaas ook maar mondjesmaat beschikbaar en op staal helemaal moeilijk.
Mag ik vragen welke factoren het horloge een goedkope uitstraling maakt, volgens jouw mening? Is het bijvoorbeeld materiaalkeuze? Kleur van titanium tov stainless steel?
Ik ben nieuwsgierig, want de Pelagos 39 leek mij ook wel wat.
Door jou getriggerd @dennisyzf heb ik de ‘oude meuk’ maar weer eens opgescharreld. Toch best een leuk stel, zo naast elkaar.
Lekker potje rendang maken! Blauwe hap met een blauwe Tudor Dat wordt genieten van de BB58 en de rendang
Zag op de site tijd geleden een 925 staan die is vet
Net bij Schaap in Utrecht geweest, dacht even en blauwe Pelagos (42mm) te passen. Niet op voorraad en elders ook niet begreep ik. Dat zag ik niet aankomen, waar moet ik m’n zuur verdiende geld nou aan kwijt?!
Kan het zelf moeilijk verklaren.
Denk dat het de combinatie van het titanium met de sunburst en de diameter is.
Was helemaal niet mijn ding in tegenstelling tot de fxd.
Ik vind persoonlijk zelfs de regular pelagos een veel mooier en steviger aanvoelend horloge.
Op papier lijkt de 39 het ideale horloge in realiteit voor mij niet. Leunt ook te dicht aan bij men sub en is het dan net niet.
De 58 daarentegen leunt meer aan bij de 5 digit rolex kasten en is op vlak van proporties en design voor mij alvast een schot in de roos.
Ik hoop op de release van een groene
Die zie ik graag,nice
Dat kan ik wel begrijpen. Soms is het ook een gevoel wat je er bij moet hebben en als dat er niet is, dan is het er gewoon niet.
Ja, dat zou gaaf zijn zeg! Dan wel subtiel army green denk ik.
zou mooi zijn
Ik was een beetje aan het spelen met waterdruppels op horloges… er valt nog een hoop te leren om dit een beetje realistisch te laten overkomen. Nah ja… de eerste poging was leuk
Mooi setje in zwart en wit zo naast elkaar
Amen, doe mij ook de originele maar (dan wel een slagje kleiner).
Zijn die BB Pro’s al wat beter beschikbaar?