Wil je er 1?
Ik weet er nog 1 te koop, niet de mijne…
En ja, net onder list op staal.
Vandaag de Tudor Boutique in Toronto binnengelopen. Toen ik voorzichtig vroeg of ze toevallig de Pelagos 39mm op voorraad hadden, werd ik op een Rolex manier de winkel uitgebonjourd. ‘Try it in a couple of months.’
Ik zie wat je bedoelt. Ik hou al een tijdje (lees: jaren) de oren en ogen open voor een salmon dial. En niet eens per se voor mezelf . Dat is een speld in een hooiberg.
De kortere en ook voordeligere route is om een complete 79160/70/80 te kopen en onderdelen uit te wisselen waarna het donorhorloge door kan naar een ander of als daily beater mee kan.
Voor losse wijzerplaten van Big Blocks kan de prijs oplopen tot die van een BB Pro op staal .
Haha ja dat is dan direct de meest gezochte en zeldzaamste plaat.
Dat vind ik het niet waard, beter dan de lume laten fixen voor een paar honderd. De plaat zelf is verder 100% strak. En een albino dial als deze is ook lastig te vinden.
Helaas niet. 3 weken geleden bij de AD in Utrecht geweest. Geen voorraad en ook geen indicatie wanneer wel. Komen maar heel mondjesmaat binnen.
Ze zijn wel in omloop maar schaars idd. Wsl maken vaste klanten of personen met een gunfactor meer kans dan anderen… lucky me
Waar hebben we dat eerder gezien? Tudor is en blijft een dochteronderneming van stichting R*lex nietwaar. Lekker hypen en aanbod kleiner houden dan de vraag.
zie ik daar nu de kroon van de Pelagos 39???
Ehhhh… mooi plaatje…??
Volgens maak je dezelfde fout als ik: mooie foto’s willen maken maar daar eigenlijk niet de tools of skills voor hebben Mss dat iemand als @juko dit mooi in beeld kan brengen?
Nee, is de 42 two liner .
Klopt helemaal, gebruik alleen een oude mobiel maar vindt het leuk om foto’s te maken .
Heb een EOS camera maar gebruik ik eigenlijk nooit . Allemaal wat omslachtig, foto maken dan bewerken op pc en daarna dan op HF plaatsen pffff. Denk eigenlijk gewoon een mobiel kopen die wel goede foto’s kan maken .
Afgelopen vrijdag zat ik bij Schaap & Citroen om een Black Bay 58 te halen. Na 15 min wachten en nog steeds niet geholpen te zijn puur uit lamlendigheid mijn telefoon erbij gepakt. Mail zitten lezen en zag tot mijn blijdschap een mail van Ace Juwelers uit Amsterdam dat ze een Tudor Chrono binnen hebben gekregen. Gisteren naar toe gereden. Vervolgens lopen twijfelen tussen de Chrono en een Christiaan van der Klaauw Ariadne. Mijn vrouw vond de Ariadne mooier maar uiteindelijk moet het om mijn pols en heb mijn vrouw overtuigd dat de Tudor voor nu beter om mijn pols staat en dat ik voor een Christiaan van der Klaauw meer onderzoek moet doen.
Nee wil hem gewoon ophalen bij de AD zal eens een belletje plegen
Azam gefeliciteerd met je BB Chrono. Mooi
Mijn beste,
Proficiat met deze uitmuntende Tudor!!
Een gedegen, sportieve aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van.
Orologio Signaturis Temporis
Dank je wel. Ben er heel blij mee.
Dank je wel. Ben er heel blij mee.