Tudor Only deel VII

Mogguh Tudormigo’s .

17 likes

Een goede maandag allemaal!

15 likes

Goedemorgen :grinning:

17 likes

Goedemorgen deze maandag !

18 likes

En nogmaals goedemorgen :slight_smile: Deze vorige week kunnen bemachtigen op Schiphol !

33 likes

Goedemorgen!

26 likes

24 likes

Goedemiddag!

29 likes

19 likes

Gefeliciteerd Richy. Super gaaf :heart_eyes:

1 like

24 likes

Pfoe ook erg mooi hoor, die staat nog op de verlanglijst !

1 like

27 likes

Ranger Time.

21 likes

Goodmorning!

16 likes

14 likes

Ik heb hem hier ongedragen liggen, mag je zo overnemen. Had hem in een opwelling gekocht, maar naast mijn Explorer 39 is hij een beetje dubbel.

Ik zoek zelf de Chrono maar daar heb ik nu al een jaar geen geluk mee. Loop elke AD in op reis (en dat is vaak), nog 0x aangetroffen. Zelfs Exhibition zie je hem niet.

5 likes

:blue_square::blue_square::blue_square:

19 likes

Welke kleur? Ik had hetzelfde in Amsterdam en zag hem toen in een dagje Maastricht meerdere keren in de vitrine liggen, zowel nieuw als preowned, gd&ad. Ging eigenlijk wel vooral om de zwarte dial variant

Eerlijk gezegd maakt mij dat niet veel uit. Voorkeur heeft op zich wit, maar als ik de zwarte zou vinden, zou ik het ook doen. Ik heb hem in de eerste week na release om gehad en toen getwijfeld. Omdat ik hem zo snel had gevonden (in DK) toen besloten te wachten. Niet handig dus :stuck_out_tongue: Dat is ook de reden dat ik die Ranger meteen wel kocht toen ik twijfelde. Maar goed, die raken we wel weer kwijt. Als iemand wil ruilen tegen een Chrono mag het ook :laughing: