Tudor Only deel VII

Zonde haha. Net de verkeerde wel gekocht. Maar die chrono komt er wel binnenkort

Denk alleen niet dat je iemand gaat vinden die de Chrono wil ruilen tegen de Ranger, of nouja, ik zou die persoon in ieder geval voor gek verklaren :sweat_smile:

LHD

14 likes

Ondergewaardeerd model!

1 like

Houden zo :slightly_smiling_face:

Nice shot!

Ik kon het niet laten om er even wat glare uit te halen:

11 likes

Prachtig

1 like

Erg mooi!

9 likes

Herkenbaar. Ik heb dezelfde en laat zoveel dagen zoveel moois in de kluis liggen.

1 like

12 likes

Waarom heb je m een tijd niet gedragen?

1 like

Vorig jaar nam ik contact op met de boutique in Keulen, wegens interesse in de BB58 bronze. Ben op de wachtlijst geplaatst, keurig netjes met bevestiging daarvan per e-mail. Kreeg ook gelijk de mededeling dat geen inschatting kon worden gemaakt van de wachttijd, maar wel dat zeker is dat die meer dan 5 jaar bedraagt.

In mijn ervaring een paar maanden wachttijd.

Wel heel bizar allemaal. De fxd was er bij mij binnen 6 maanden.

Dankjewel :pray:t2:

Ben met een nieuwe baan begonnen en heb de eerste weken ‘nettere’ horloges gedragen. Vanaf deze week de chrono gewoon om naar kantoor :muscle:t3:

Vorige week meegenomen bij Gassan. Ben er alleen nog niet aan toegekomen om hem te dragen. Vind het een enorm mooi horloge maar blijft op één of andere manier maar in de doos liggen.

26 likes

Heb hem ook gepast en kon hem meenemen maar laten liggen vond hem te fors

18 likes

Ik zie het verschil niet eerlijk gezegd. :slightly_smiling_face: De zon laat zien hoe mooi de wijzerplaat is.