Lume pip en pijltje op 12u…
Maar goed, horloge is vandaag exact een week in bezit, nieuw gekocht bij de AD. Als het idd 20 weken wachttijd is, gaan we denk ik een ander gesprek hebben daar…
Lume pip en pijltje op 12u…
Maar goed, horloge is vandaag exact een week in bezit, nieuw gekocht bij de AD. Als het idd 20 weken wachttijd is, gaan we denk ik een ander gesprek hebben daar…
Mooi die close up van de band/sluiting.
Als je hem 100x af doet, dan groei je vanzelf eelt op je huid en heb je hier ook geen last meer van
Heb je een foto van bovenaf? Ik vind het ook wel extreem lang voor zo’n handeling. Een nieuw horloge zou sowieso niet zo snel naar een servicepunt moeten.
Ik ben op zoek naar een mooie duiker naast mijn Yachtmaster. Ik heb een oog laten vallen op een Tudor black Bay 58. Ik hou van vintages uitstraling maar vind moderne techniek ook belangrijk. Het mooie bolle glaasje spreekt me aan en vooral de “vintage” uitvoering op staal vond ik prachtig. De M79030N-0001 past hier mi. het mooiste bij. Of hebben jullie andere suggesties?
aan wat Ralph
Zou ik mij ook aan storen. Succes bij de AD!
…aan de shine?
Ik ben dus niet gek…of scheel…
Nee absoluut niet. Deze is niet goed uitgelijnd.
Al sluit het een het ander natuurlijk niet uit
Luxe problemen
Nou… als je scheel kijkt dan lijkt die wel te kloppen
Nee, de insert moet inderdaad een tokje naar rechts.
Ik denk dat je met deze BB58 het dichtst bij het vintage gevoel zit. Ik vind het een mooie keuze!
Ik krijg dus zojuist bericht dat ik hem al op kan halen
Een goed advies. Elke trip naar een servicepunt gaat sowieso ook gepaard met risico’s van beschadigingen
Mag toch hopen dat dit in de praktijk netjes gaat, en als dat niet het geval is dat de aansprakelijkheid bij degene ligt die dit veroorzaakt?
Ik hou van vintages uitstraling maar vind moderne techniek ook belangrijk. Het mooie bolle glaasje spreekt me aan en vooral de “vintage” uitvoering op staal vond ik prachtig
Het is hier vast een minder populaire mening, maar ik vind de Oris 65 iig het bekijken waard. Je houdt bij deze keuze veel geld in je zak, alleen is hij nieuw wel minder waardevast dan de BB58.
Dan viel de wachttijd gelukkig heel erg mee! Ben blij dat je hem kan ophalen!
Het is hier vast een minder populaire mening, maar ik vind de Oris 65 iig het bekijken waard.
Nee hoor, kan me hier ook zeker in vinden! De numerals versie geeft mij wel het beste vintage gevoel.
Twee weken… ook erg lang voor simpel klusje maar gelukkig voor jou geen 16-20wkn
Dat is fijn! Waar heb je hem gebracht?
Ouwe hap.