Ouwe hap.
is ook mooi maar denk dat die van mij toch het veld mag ruimen,ga dit weekend eens op zoek
Dan een lekkere ouwe hap.
Heerlijk zelfs.
Wat relaxed! Ben benieuwd!
Over het algemeen waarschijnlijk wel, en inderdaad. Als zij schade maken ligt het bij hun. Maar zal vast in orde zijn.
Eigenlijk ook wel grappig effect van Managing Expectations…
-
Als ze hadden gezegd: 5 dagen en het waren er 7 geworden, was het een slechte service geweest. Immers: te laat geleverd.
-
Zeggen ze 5 dagen en het worden er 5 is alles ok en was er niks gezegd…
-
En nu zeggen ze 20 weken en het worden er 2 en is het wss top service met een dikke smiley…
Mocht je afscheid willen nemen dan hoor ik het wel
Persoonlijk denk ik dat @Number4 aka Luuk vaker geld toelegt dan erop verdient.
Waren er maar meer leden die zo makkelijk een horloge bij je op kwamen halen. Zonder eerst 3 dagen na te denken, dan toch een ander voorstel doen. Er dan uiteindelijk toch nog een keer met de vrouw naar moeten kijken en zich dan bedenken
Dat weet ik wel zeker want hij is ongeduldig en heeft altijd haast en dat kost geld.
Ik ken Luuk niet en het maakt mij eerlijk gezegd ook weinig uit, maar is dit een discussie voor die topic?
Laten we het bij Tudor houden.
Zo is het. Prima merk voor als Rolex niet tot de mogelijkheden behoort.
Die kleinere Black Bay is wel echt tof zeg.
Ik ben het hier helemaal mee eens
Dit is het Ludor topic.
Nu heb ik trek in espresso.
De blonde pater
Ook een prima merk als Rolex wél tot de mogelijkheden behoort!!
Arme Luuk. Je moet wel een hoop van sommige mensen hier. KVK, eerlijk zijn over je intenties en nog wat van die dingen. Je wordt zelfs in de gaten gehouden op Marktplaats. Dit is wel heel erg calvinistisch allemaal.
Plaatje!!
Tudor only toch?
Doorgaans escaleren dit soort discussies in popcornmemes en slotjes…
Daar schijnt men op HF goed in te zijn…
Ik kom al niet door vraag 1 want ben geen ondernemer en wil niet voor mezelf beginnen….
Daarnaast staat er dat als je winst maakt je belasting moet betalen en wie zegt dat ik dat doe