Tudor Only deel VII

Haha daar zat ik ook al klem. :joy: Ik mis een optie met, “ik heb een uit de hand gelopen hobby en rij stad en land af voor een paar honderd euro potentiële winst.” :rofl:

4 likes

Als je geen winst maakt betaal je geen winstbelasting. Maar je moet alsnog aangifte doen. Snap best dat je geen zin hebt om deze vragen eerlijk te beantwoorden. Maar fair is het niet.

Nogmaals: wat is de reden dat je je hier zo druk om maakt?

5 likes

Schei eens uit met het forumgeweten te spelen, die man flippert een hoop , en zo te lezen zijn daar veel kopers en verkopers tevreden mee
Laat lekker gaan

10 likes

Inderdaad helemaal eens, dat “gezaag” begint een beetje vervelend te worden.

2 likes

Oke mannen, nu weer ff Tudor foto’s.:wink:
Spelen met de lume .

Deze onderste foto wilde ik bereiken.

18 likes

Even de pret drukken met een fijne Ranger:

22 likes

Ah jongens… zijn we nu nog steeds aan het neuzelen over flipperen? Ga anders je eigen topic hier over openen en spreek daar je ongenoegen over flipperen uit, maar doe dit niet in dit draadje zeg! :triumph:

Een keer was leuk, maar na drie keer ben ik er wel klaar mee!!!

On topic modus aan in 3… 2… 1…

23 likes

27 likes

Lume waterval. :partying_face:

1 like

Combinatie van zwarte wijzerplaat en blauwe bezel vind ik nog steeds heel :heart_eyes:

13 likes

Goedemorgen,
de Pelagos lhd vandaag. Blijkt al een jaar een favoriet en dat zal wel niet meer overgaan…
Fijne :wave: dag!

21 likes

Mogguh Tudormigo’s :hugs:
Voor mij de Pelagos39, al weer 4 weken non stop om de pols .

25 likes

Ja je loopt dat ding de hele dag door ook te fotograferen heb ik het idee. Beetje ons warm maken :slight_smile:

2 likes

Hoe houdt het titanium zich na een jaar? Heb gelezen dat lichte krassen in de oxidatie laag vervagen en verdwijnen. Ervaar je dat ook zo?

2 likes

13 likes

Beetje aan het zoeken geweest naar alternatieve bandjes…draag eigenlijk altijd staal, dus leer op de BB58 925 is even wennen…

Kwam deze tegen en was benieuwd of iemand hier dat heeft overwogen of zelfs geprobeerd?

bron: https://www.fratellowatches.com/strap-check-tudor-black-bay-fifty-eight-925-on-the-forstner-model-j/

9 likes

Goedemorgen!

14 likes

Ja, ze vervagen en lossen min of meer op.
Soms een blauw gummetje om de band wat op te frissen van een veegje.

2 likes

De lachebekje-Ranger, stemt mij steeds weer vrolijk :smiley:

9 likes