Kras op band van mijn Pelagos 39.

Draag mijn Pelagos nu zo’n drie weken iedere dag en gisteren op mijn werk de band langs een stelling kast gehaald met spullen eruit tillen. Gevolg een krasje op de eerste middelste schakel.
Pfffff balen natuurlijk maar het is nu eenmaal een gebruiksvoorwerp .
Maar zoals dat gaat blijf ik er toch telkens naar kijken.
Dus net op mijn werk een vochtig doekje met wat vloeibaar schuurmiddel erlangs gehaald zonder te hard te poetsen .
Afspoelen en … :relaxed:echt niets meer van te zien .
Ideaal spul dat titanium :wink:


43 likes

Balen en gelukkig :sweat_smile:
Wat was het vloeibaar schuurmiddel wat je hebt gebruikt?

1 like

Ja zo’n fles keukenspul Jif . Ik was eerst nog bang dat het meer zou gaan glimmen dus heel losjes een paar maal erover heen gegaan met Jif en een vochtige vaatdoek in de lengte van de brush .

1 like

Top, en met resultaat :+1:

1 like

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

26 likes

Dat moet wel echt even pijn hebben gedaan. Gelukkig dat het goed is gekomen! Jif for the win!

1 like

Tja ik had eerst zoiets van het is niet erg.
Maar bleef toch heel de tijd naar dat krasje kijken dus het was een spontane actie :relaxed:

1 like

Wat krasje op de sluiting hoort er voor mij gewoon bij. Kan ik mee leven. Maar deze kras zat ook precies op een zichtbare plek. Zou ik ook van balen. Mooi dat je het, met wat huisvlijt, hebt gefixt. :+1: Nu weer lekker genieten! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Goeie tip, ik kan niet wachten tot ik ook aan de slag kan :grin:

1 like

Krasjes in titanium kunnen ook weer verdwijnen door de oxidatie ervan, niks doen kan ook al helpen

2 likes

Met een gummetje haal je krasjes ook weg in titanium…

2 likes

Ik zal in mijn achterhoofd houden dat dit exemplaar van jou dus gepolijst is Dan :yum::sweat_smile:

6 likes

Geef je horloge maar even aan mij en ik bezorg je een weekend werk. :innocent:

2 likes

Yup.

1 like

Mooi dat dat met titanium kan. Staal vergt meestal stevig schuurwerk.

1 like

Titaan is inderdaad ideaal.
Je kan het laten glimmen en mat met b.v. Schots Bridge
En die heb je in verschillende kleuren (grofheden)

1 like

Wat maakt het uit joh zo’n krasje.
Het is maar een horloge.

1 like

Een hachelijk avontuur dat ook heel anders had af kunnen lopen zonder de bescherming van de horlogeband.
Verder netjes opgelost.

1 like

Bedoelde eigenlijk dat ik ook wel zo’n krasje op een Pelagos 39 wil, die heb ik nog niet :expressionless:

1 like

6 likes