Nieuwe Tudor Pelagos 39mm

Mensen wachten tot de Sub weer betaalbaar word.

2 likes

Kom net van S&C Haarlem, horloge opgestuurd voor service. Ze hadden mijn Pelagos 39 ook binnen, maar heb ‘m laten liggen omdat ik ‘m al eerder heb kunnen kopen, dus sla je slag! Hij ligt in de vitrine op je te wachten👍🏻

4 likes

Viel 't niet mee?

@empe Heb ‘m al gehad en meteen weer doorverkocht, titanium viel me tegen…

Goed bedoeld, maar die gaat neem ik aan naar de volgende op de wachtlijst. Er is immers nog genoeg vraag naar. Ik heb zelf overigens mijn andere reservering geannuleerd zodra ik mijn P39 had bemachtigd.

2 likes

Vandaag ook een heeeuuullle blije Daan😃

17 likes

Zozo, een keertje geen Breitling. Durfal… :sweat_smile:

2 likes

Gefeliciteerd Daan

1 like

Een bestaande gebruikte 42mm is is ook heel mooi met die mooiere wijzerplaat :upside_down_face: :blue_square:

11 likes

Ik kan niet wennen aan andere materiaal van de sluiting

Betalen we altijd listprijs bij een bestelling van een pelagos 39 bij AD of zit er dan alsnog beetje onderhandeling in?

1 like

Mss als je er wat winkeldochters bij neemt maar denk anders niet aangezien er nog een wachtlijst is.

3 likes

Zelfs met een lichte kras op de clasp kreeg ik niks van de prijs af. Het was take it or leave it.

1 like

Pffff, ja man :nauseated_face:
Ach dat krasje verdwijnt vanzelf weer, voordeel van een titanium clasp.
Anders dit even lezen😉

3 likes

Toevallig van de week zo’n inktgum gebruikt, dat kan je dus beter niet doen. Veroorzaakt juist meer miniscule krasjes die net als de oorspronkelijke kras enkel met een felle lichtbron zichtbaar zijn.

1 like

Dan had ik hem dus niet genomen, want dat is geen nieuw horloge meer op die mannier.
Dan maar langer wachten.

met kras mag je i ruilen, mits hij mij bevalt op de pro :rofl:

Al ben ik er nog niet uit dat de pro weg mag :thinking:

1 like

Oke, bedankt voor die tip.

1 like

Zijn hier mensen die ook wellicht een Zealande strap willen voor de Pelagos 39?

Ze hanteren op dit moment staffel:
2 stuks -/- 10%
4 stuks -/- 20%
6 stuks -/- 30%

Wellicht eens kijken naar een group buy…?

Scheelt op zo’n band wel …

2 likes

Niemand die eventueel ook een Zealande band wil zodat we samen wat korting kunnen pakken? Blijven nederlanders … :grin: