Nieuwe Tudor Pelagos 39mm

:thinking:
Dat hoop ik ook al jaren bij, bv. , de Oris Aquis stalen banden. :face_with_raised_eyebrow:

Ik vind de P39 mooier.

Puur weggedaan omdat hij niet voor mij was & zo stond ik er ook gewoon in. Pro blijft uiteraard, beste aankoop ooit.

Worden volop uitgeleverd momenteel en komen regelmatig hier voorbij in het :large_blue_circle:, nog wel rond list maar dat is kwestie van tijd vermoed ik.
Heb mijne ook via hier gekocht want bij Pertijs kreeg ik wachttijd een jaar te horen. Maar dat geloof ik nu ook niet meer gezien de berichten hierboven.

Nog een plaatje :star_struck:

24 likes

Klopt

Ahhh, M’n nekharen vertellen mij voldoende. :thinking:

Bij Ace idem dito.

1 like

De Pelagos run is voorbij denk ik… de allereerste “up” in het blauw.
Woekerwinsten zijn over nu… :upside_down_face:

4 likes

Hoeft niet altijd zo te zijn he :grin::ok_hand:

1 like

Ik wacht nog een tijdje. Denk dat hij er toch een keer moet komen. Pro ook liggen, misschien dat die toch voluit gedragen gaat worden, voorlopig nog niet.
Meer van de space/vlieger/toestand-watches. Maar duiker voor de vakanties is welkom, maar welke!?

1 like

Top setje dan hoor :muscle:t2:

1 like

Als je niet dieper dan 120m gaat misschien een Aquanaut? :wink: :sweat_smile:

1 like

pro en pelagos zal m niet worden denk. Ook als zomer/vakantie/tool-watch dat de pelagos beter is. Maar vooralsnog nooit in t echt gezien en/of omgehad

1 like

:rofl: foutje

1 like

Toch voor de Pelagos dan…

1 like

zie ik nog wel. Voorlopig rustig. Nu ook niet echt animo, maar al duidelijk dat dat met eind jaar en feestdagen enzo te maken heeft

Vandaag van 2 AD’s telefoon gekregen voor een Pro en een pelagos. Dus ze komen wel vlotter binnen zo te zien

6 likes

Mensen wachten tot de Sub weer betaalbaar word.

2 likes

Kom net van S&C Haarlem, horloge opgestuurd voor service. Ze hadden mijn Pelagos 39 ook binnen, maar heb ‘m laten liggen omdat ik ‘m al eerder heb kunnen kopen, dus sla je slag! Hij ligt in de vitrine op je te wachten👍🏻

4 likes

Viel 't niet mee?

@empe Heb ‘m al gehad en meteen weer doorverkocht, titanium viel me tegen…