Nieuwe Tudor Pelagos 39mm

Die matte sunburst is imo vreselijk, lijkt net een mislukte poging tot een echte sunburst dial, die verticzle brush op de bezel mochten ze ook gerust weglaten. En ja het gewicht is relatief, van iemand die altijd staal draagt valt het tegen om geen gewicht te voelen, ik begrijp de voordelen en het comfort maar het voelt aan als een goedkoop plastic horloge waar niets inzit als je van modellen komt.

Verder vind ik de clasp en case super geslaagd, maar ik blijft erbij, als ze een full sunburst deden zoals op de spb143j1 dan was dit een absolute knaller en zouden er veel minder ineens doorverkocht worden.

1 like

Ja dan koop je hem niet. Einde discussie?

6 likes

Ik vroeg om feiten. Dit is een mening. Ben het helemaal niet met je eens. Vind het een prachtig horloge.

9 likes

:joy:

2 likes

Echt verschrikkelijk ja :grimacing:
Net een Moonswatch…

15 likes

Ik heb hem exact om die redenen ook onmiddellijk verkocht.
Smaken verschillen gelukkig…

1 like

Heb jij bij toeval een service band op de Tudor sub zitten?

Is een “nieuwe” idd, ik schat uit 2016 ong.

6 likes

Moguh!

Pelagos 39 eigenaren hier die ook de BB58 hebben?

Ik neig weer een Tudor aan te schaffen;
deze zomer mijn blauwe 58 verkocht welke ik fantastisch vond en toch een beetje spijt.
Maar wellicht is de P39 ook tof!

Welke heeft de voorkeur?
De BB58 is wellicht wat mooier en de P39 wat meer tool?

1 like

Exact dit. Niets meer of minder.

1 like

Prachtig toch :heart_eyes:

6 likes

Ech nie… :grin:

14 likes

Zeker, zijn beide erg mooi. Heb de blauwe 58 en de verschillen zijn subtiel. De 58 is wat nostalgischer qua design en de Pelagos 39 moderner.

Welke ik mooier vind kan ik nu nog niet zeggen.

3 likes

Mijn bb58 blue mag weg voor 2500,-:face_with_hand_over_mouth:

Had ook de Pelagos 39, maar kon niet wennen aan het titanium…

1 like

Niet via HF verkocht toch?

Mooie foto’s! Mooi horloge…

Ga eens goed denken. Neem aan nog steeds lastig via de AD/‘wachtlijsten’ en meer van dies?

2 likes

Eind 2018 de BB58 voor een jaar gehad. Mooi horloge, maar een upgrade met een betere sluiting (snel microverstelling) zou 'm goed doen.
De P39 heeft dat wel en nog meer plussen.
Smaken verschillen, maar ik vind de P39 “bang for the buck” . Heerlijk licht qua gewicht ( in balans ), perfecte maatvoering. Geweldige sluiting. Extra rubbertje erbij. Top.

5 likes

Ja precies dit. Ik zit daar echt een beetje op te wachten. Hopelijk doen ze daar iets mee met de releases in maart. :v: Dan is de BB58 ook alweer 5 jaar oud. Dus een mooi moment voor een update.

2 likes

Agree :point_up_2:

:thinking:
Dat hoop ik ook al jaren bij, bv. , de Oris Aquis stalen banden. :face_with_raised_eyebrow: