Nieuwe Tudor Pelagos 39mm

Impulsaankoop :grinning_face_with_smiling_eyes:

26 likes

Gewoon, zo maar ineens?! :laughing:

1 like

Gaaf BE geleverd?

1 like

heb afgelopen week van 2 ad’s belletje gehad dat de pelegos 39mm er was
heb ze beiden afgeslagen,een in Belgie en een in Nederland
dus er worden er wel flink uitgeleverd

1 like

Ik werd zaterdag inderdaad ook gebeld. Ik had afgelopen zomer een tudor pro besteld die ook is uitgeleverd en ze belde of ik wellicht interesse had in een pelagos 39.

4 likes

Ja, is van 25/11

Eigenlijk wel :grimacing:

1 like

Wat sommige mensen hier ook verzinnen met: dit heb ik er zelf ook voor betaald, maar die prijs word ook nooit echt aangetoond. Ik kan me niet voorstellen dat een AD boven list verkoopt.

Het forum zit vol scalpers. Ik heb de 39mm gelaten en aan de volgende gegeven. Ik verwacht ook niet dat dit een horloge is waar men een dikke premium voor zou betalen of die waardevoller word, uiteindelijk dumpen ze hem toch want dit het ‘iedereen wilt uiteindelijk toch een rolex’ forum😁

1 like

Btw in sommige Europese landen liggen hoger dus vandaar de hogere prijs. Daarnaast moet je kunnen aantonen bij Jur dat je geen winst maakt binnen 6 maanden na aankoop.

2 likes

Erg nice!

1 like

Jur ziet ook niet alles, enkel wanneer men iets meerdere keren vlagt plus tudor haat toch onder de radar door tov rolex.

Kun je ff een ander topic gaan spammen want ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt of druk over maakt. Er is geen enkele 39 boven de betaalde prijs hier aangeboden.

6 likes

Ik volg de discussie hier, blijft een forum jongeman

Je kraamt ook een beetje onzin uit jongeman.

Jur controleert zowat elk aangeboden horloge van <6 maanden. Of dat nou Rolex, Tag Heuer of Tudor is maakt niet uit. Want zie genoeg “Approved” voorbij komen.

Denk dat weinig hier een premium hebben gevangen op de 39mm.

1 like

Bedankt…zo noemt mijn moeder van 84 mij ook nog steeds :+1:t2:

2 likes

Zo oud zie je erg toch ni uit :laughing:

2 likes

De approved stickers heb ik nkel bij rolex gezien, ik denk dat het al een fulltime job is om deze te checken, andere merken erbij is bijna niet haalbaar

Nou noem ze even op…ben ook erg benieuwd wie er winst heeft gemaakt op zijn Pelagos 39.

Ligt misschien aan je manier van mensen aanspreken. Ik ga enkel verder met de discussie want ook ik heb dit horloge afgewezen omdat het imo geen 4170 eur horloge is. De bb58 is meer geslaagd dan deze.

Zou je mij kunnen uitleggen op basis van welk onderzoek je deze mening weet om te toveren tot een feitelijke conclusie?

1 like