Opvallend wel.
Ze hadden ze geleidelijk moeten leveren. Nu is de magie weg.
Ik heb de mijne laten schieten door de slechte foto’s op het net
Geen probleem toch? Lijkt op dit moment prima verkrijgbaar te zijn als je overtuigd raakt van betere foto’s.
Heb me wel laten vertellen dat Tudor leveringen minder consistent zijn. Er zou dus ook zomaar straks een hele tijd niks binnen kunnen komen.
Vermoed dat er snel geflipperd wordt omdat je nu nog listprijs kan pakken en mss over een paar weken of maanden niet meer.
En als je twijfelt… is het nu of anders later met wat verlies.
+1
Ik wacht nog even
Ik heb zo’n vermoeden dat ook Tudor aan ziet komen dat luxeproducten binnenkort een stuk minder gemakkelijk verkocht gaan worden en ze daarom gewoon uitleveren wat ze in de kluis hebben liggen, ipv mondjesmaat uitleveren zoals ze de afgelopen 3 jaar gedaan hebben
Dat durf ik niet te zeggen. Ik denk niet dat deze serieus onder list zullen gaan. Zeker als er straks een tijd niks komt bij de AD. Daarbij is list heel veel horloge voor je geld.
De 42mm (sorry) is echt veel leuker (frivoler) dan de 39mm.
Kan me voorstellen dat voor veel mensen 42mm te groot is.
Neemt niet weg dat de 39mm ook wel mooi is maar net even anders
Ja vind je van wel? 4.170 t.o.v. 3.580 voor een BB58.
Toch een kleine 600 euro duurder. Terwijl Ti niet perse duurder of moeilijker is dan gewoon staal. Nu vind ik het beide mooie horloges hoor! Tudor doet toffe dingen de laatste jaren.
Uiteindelijk heeft de BB58 dat ook gedaan natuurlijk. Nu heeft dat wel een hele tijd geduurd. Maar nu zag je daar zo kort op de release ook niet zoveel horloges van in het blauwe hoekje.
Mooi man, ik hoop het. Dat dat vooruitzicht maar een hoop scalpers af mag schrikken. Met dat “Ik heb hem 3 seconden gedragen, maar er is na ál die tijd toch geen klik” geneuzel.
Ff gemeten nav dit bericht… +3 sec. Helemaal prima en liever iets te snel dan te langzaam.
Komende week nog even meten.
Nog even met de app Watch Accuracy Meter gemeten, werkt middels de microfoon van je telefoon (ben benieuwd hoe die zich verhoudt tot de Weishi Timegrapher, die heb ik namelijk zelf niet).
Resultaten zijn volgens mij best netjes:
Gelijk ook geïnstalleerd, leuk om eens na te kijken
Pelagos39 zit nu in zijn 6e week .
Iedere dag gedragen en nog steeds erg happy mee.
Me2
Wist trouwens niet, gezien t filmpje, dat met 40m diepte dat al zoveel scheelt.
Nou mag je exhibition only modellen ( Rolex… ) soms niet passen bij een AD maar alle andere merken normaal gesproken wel.
Dit zou dus betekenen dat alle voorraad bij een AD van alle merken behalve Rolex demo modellen zijn volgens jou ?
Gaat we erg ver vind ik…
De AD vertelde me dat het een combinatie is van uit te leveren horloges en exhibition horloges van Rolex zelf. Ik kan me voorstelen dat ze met een uit te leveren horloge voorzichtig zijn.
Maar ik heb het juist over alle andere merken.
Daarvan worden gewoon de voorraadmodellen verkocht die in de etalages liggen.
Bij Rolex heb je een exhibition only voorraad die eigendom is van de AD maar die hij van Rolex niet mag verkopen omdat er een representatieve collectie op voorraad moet zijn.
Maar goed, we wijken af van het topic.
Diegene die gepast zijn door verschillende mensen wel ja. Als ik bij een AD een NIEUW horloge koop wil ik hem uit het zakje (of doos) zien komen.
Als die een stalen band heeft wil ik het plastic er nog omheen zien.
Ik denk dat de gemiddelde Breitling ( voorbeeld ) AD niet z’n gehele voorraad nog in het plastic in de etalage zet.
En een dubbele voorraad zal ie ook niet hebben. ( één om te passen en één om te verkopen )
Enige wat je dan kan doen is een horloge bij een AD passen en als ie bevalt de AD een nieuwe laten bestellen.