Nieuwe Tudor Pelagos 39mm

Toch ff gedaan…draait als een tierelier, niks vast oid bij de 12.
Wel beetje neerwaarts drukken.

1 like

Zelf nergens last van.
Denk gewoon een vuiltje ertussen, had ik ook wel eens met de 58.

Even onder een lauwwarme kraan ,druppeltje afwas ertussen en een paar maal ronddraaien onder stromend water.
90% kans dat het probleem is opgelost .
Laat maar weten of het gelukt is :upside_down_face:

1 like

Hoe accuraat lopen jullie exemplaren?

Volgens COSC specificatie zou dat tussen -4/+6 seconden liggen. Rolex legt de lat nog hoger met -2/+2 seconden, maar dat geldt niet voor Tudor zover ik weet.

Het is -2/+4s volgens Tudor

1 like

Ik heb er nu ook de Pelagos 39 sinds een week. Had me op dezelfde dag dan de lancering op de lijst laten zetten en toen hij binnen was (vorige week) heb ik hem (misschien iets te snel) maar gekocht. Ik heb hem ondertussen een aantal keer aangehad (nog niet mee buiten geweest) en twijfel toch of de echte klik er wel zal komen. Vermoedelijk ga ik hem verkopen, nu hij nog in ongedragen staat is.

Ja precies :laughing:

8 likes

aangehad, lees: gepast :smiley:

2 likes

Ook hier is er een Pelagos 39 geland.

Even wennen aan de scherpe kantjes van de band, maar dan “mmmmmm” wat een fijn horloge.

Dirty pic. But , it izz what it izz.

6 likes

Lees: gedragen

Alleen binnen gedragen

Is dus dus niet in ongedragen staat, maar zo goed als nieuw.

Ik heb hem nog niet in het echt gezien, maar mij lijkt de wijzerplaat te blinkend voor zo’n toolwatch.

Accuraat op +1 seconde per dag.

Dat valt heel erg mee. De sunburst is echt heel subtiel. Het is niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld een blauwe sunburst van een Datejust, of de groene van de Hulk.

3 likes

Dus als je een horloge bij een juwelier koopt, dat tentoongesteld werd en door (potentiële) klanten gepast werd, koop je een “gedragen”, “zo goed als nieuw” horloge? :thinking:

Je zegt net dat je het horloge al een week hebt en meerdere keren thuis hebt gedragen. Dat je er niet mee naar buiten bent geweest betekent niet dat het dragen dan niet telt… Verkoop hem gewoon ‘als nieuw’ en je bent klaar.

Ruik ik nu een verkapte tl-1 verkoop?

5 likes

Een horloge dat in de vitrine ligt en door meerdere klanten gepast is, is voor mij niet meer nieuw.

Heb mijn Pelagos zelf vers uit de stickers mogen halen. Dat is voor mij nieuw.

1 like

Ja dat is in mijn ogen een demo model inderdaad. Nieuw is volledig in de stickers en door niemand gepast en/of gedragen.

Twee weken geleden via het forum gekocht…
Zat zelfs inpakpapier en strik omheen :sunglasses:

Vol in de stickers :partying_face:

9 likes

Doe mij maar in het plastic ipv vol in de stickers:

1 like

OK point taken

Voor de prijs hier op het forum maakt het momenteel niet uit…zitten allemaal rond listprijs.

En daar is er weer eentje in het blauw :grin:

1 like

Ze komen en gaan momenteel als vliegen op een paardenvijg.

3 likes